  • 121. Data: 2009-12-18 13:23:56
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Piotr Zawiły pisze:

    > Proszę Pana, ja też jestem za przywilejami emerytalnymi policji. Zgadzam
    > się w kwestii, że policjant powinien godnie zarabiać.Uważam jednak, że
    > jak dojdziemy do dobrej kondycji finansowej państwa wtedy należy
    > przywrócić przywileje emerytalne dla policji.

    A ja sądzę, że nie należy nic robić w ten dorywczy sposób, ale należy to
    systemowo zmieniać. Zlikwidować przywileje w zamian za lepszą płace.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 122. Data: 2009-12-18 13:36:34
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > nie jest nas stać na jakichkolwiek młodych emerytów, czy w policji,
    wojsku,
    > górnictwie, czy innej grupie społecznej.

    w PKP !! Im trzeba zostawic. Bo pani w okienku kasowym to nie moze pracowac
    tak dlugo.

    Icek

  • 123. Data: 2009-12-18 15:30:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Oczywiście. Zgadzam się. Jednak zależy, jak spojrzymy na pracę Pana
    > Y-kowskiego.

    jakkolwiek by na niego nie patrzec, jesli y-kowski czegos nie wytoczy, to
    kupimy to na zewnatrz, a jak policjant nie zlapie zlodzieja i nie zaprowadzi
    porzadku, to kto to zrobi?

  • 124. Data: 2009-12-18 16:40:57
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > jakkolwiek by na niego nie patrzec, jesli y-kowski czegos nie wytoczy, to
    > kupimy to na zewnatrz, a jak policjant nie zlapie zlodzieja i nie
    zaprowadzi
    > porzadku, to kto to zrobi?

    Czy stac nas na to aby policjant w wieku 35 lat byl emerytem ? Tak. Jak
    sobie na to uzbiera. A jak bedzie mial duzo kasy to nawet niech w wieku 30
    lat idzie w diably na emeryture. Mnie to zgrzewa. Ale mowie NIE emeryturom w
    wieku 35 lat po 15 latach przepracowanych za publiczne pieniadze.

    Icek

  • 125. Data: 2009-12-18 16:50:03
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 08:54:38 +0100, szerszen napisał(a):

    > no to najpierw zrob te zarobki, a potem odbieraj przywileje,

    No wlasnie odwrotnie. Najpierw nalezy zabrac przywileje, a pozniej tak
    dostosowac place, zeby byli chetni na prace.
    Rzad chetnie daje przywileje, poniewaz nic to go nie kosztuje. Zaplaca za
    to nasze dzieci. Cwaniaczki...

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 126. Data: 2009-12-18 16:51:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    KRZYZAK pisze:
    > Rzad chetnie daje przywileje, poniewaz nic to go nie kosztuje. Zaplaca za
    > to nasze dzieci. Cwaniaczki...

    Po 15 latach to i my płacimy.

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 127. Data: 2009-12-18 16:55:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Ale mowie NIE emeryturom w
    > wieku 35 lat po 15 latach przepracowanych za publiczne pieniadze.

    zawisc przez ciebie przemawia?
    pytam sie jak nie podniesiesz im pensji i zabierzesz emerytury to kto tam
    pojdzie pracowac?

  • 128. Data: 2009-12-18 16:57:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie odwrotnie. Najpierw nalezy zabrac przywileje, a pozniej tak
    > dostosowac place, zeby byli chetni na prace.

    nie no zajebiusty pomysl ;)
    a wiesz ze w tej robocie duzo wazniejsza jest jakosc a nie ilosc?
    zdjesz sobie z tego sprawe czy nie zaspecjalnie, bo potem bedziesz plakal na
    grupie i prosil o pomoc, bo cie jakis niedouczony kraweznik potraktuje nie
    tak jak potrzeba, a sad przyzna racje jemu, jako przedstawicielowi "wymiaru
    prawa"

  • 129. Data: 2009-12-18 17:02:28
    Od: Arek <a...@e...net>

    szerszen pisze:
    > zawisc przez ciebie przemawia?
    > pytam sie jak nie podniesiesz im pensji i zabierzesz emerytury to kto
    > tam pojdzie pracowac?

    Ci sami i Ci co zawsze.

    Myślisz, że ta wizja emerytury po 15 latach skłania do pójścia w to bagno?

    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 130. Data: 2009-12-18 17:10:38
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > grupie i prosil o pomoc, bo cie jakis niedouczony kraweznik potraktuje nie
    > tak jak potrzeba, a sad przyzna racje jemu, jako przedstawicielowi

    ale teraz to juz jest banda idiotow i przestepcow. Gorzej raczej byc nie
    moze.

    Nie trzeba tez robic wszystkiego w jeden dzien. Zacznijmy od tych co maja
    zaczac pracowac w policji. A moze starzy wyjadacze zobacza, ze jak sie innym
    oplaca to moze im tez ?

    Icek