  • 1. Data: 2003-10-16 18:56:36
    Temat: Może ktoś spotkał sie z czymś takim ?
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

    chcę kupić mieszkanie ,ale mieszkanie jest lokatorskie czyli tamten
    właściciel musi najpierw je wykupić żeby móc je sprzedać mi.Ale jeśli wykupi
    je przypuszczalnie za 10tyś to obowiązuje go okres karencji że nie może sie
    sprzedać tego mieszkania przez 3 lata.Tak powiedzili mu w
    spłódzielni:(.Jeśli chciałby od razu sprzedać to musi zapłaćić 3 razy więcej
    .Jak to możliwe te pieniądze i tak idą do spłódzielni a jeszcze chcą 3 razy
    wiecej zrobić.Czy to może tak być? Może jest jakiś sposób załatwienia tego
    inaczej ?Facet już chciał daćkase mi na wykup mieszkania żebym tylko sie tam
    wprowadziła jak najszybciej no ale nie może go sprzedać dopoki nie
    wykupi.Tylko po co dawać jakimś obcym ludziom tyle kasy żeby zarabiali
    podwójnie czy potrójnie?
    pozdr zmartwiona :(

  • 2. Data: 2003-10-16 19:55:10
    Temat: Re: Może ktoś spotkał sie z czymś takim ?
    Od: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>

    pisze w moim imieniu rzecz tyczy sie przyjaciela
    pozdr

  • 3. Data: 2003-10-21 15:48:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Oct 2003, Agnika wrote:

> [...]
    >+ je przypuszczalnie za 10tyś to obowiązuje go okres karencji że nie może sie
    >+ sprzedać tego mieszkania przez 3 lata.

    Przypuszczalnie ma prawo wykupienia *taniej* niż wynosi wartość
    wykupu ustalona przez spółdzielnię.

    >+ Jeśli chciałby od razu sprzedać to musi zapłaćić 3 razy więcej

    Ano.

    pozdrowienia, Gotfryd