  • 1. Data: 2003-10-16 16:38:34
    Temat: prywatne umowa przechowania
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Witam!

    Czy umowa przechowania zawarta pomiedzy osoba fizyczna a druga osoba
    fizyczna - nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej a w szczegolnosci
    przedsiebiorstwa ktore sie tym trudni bedzie wazna?

    Chodzi o umowe przechowania przez 5 - 6 godzin torby z zawartoscia o
    okreslonej wartosci (okreslona w umowie) za pewnym wynagrodzeniem.
    Przechowawca poniesie odpowiedzialnosc w wys. zastrzezonej wartosci w razie
    zaginiecia, skardzenia badz uszkodzenia zawartosci torby.

    Chce po prostu na pismie sporzadzic mala umowe z jakims gosciem w warsie w
    pociagu o przechowanie mi torby, bo jade w nocy i nie chce jej trzymac w
    przedziale. Jesli sie zgodzi, powiedzmy za 30 - 40 zl ja przechowac, to w
    razie skr, zag itp. chce od niego odszkodowania w umowionej wysokosci.

    Tak wiec mam pytanie, czy Widzicie jakies przeslanki przeciwko skutecznosci
    takiej umowy ?

    pozdrawiam serdecznie
    mdr

  • 2. Data: 2003-10-16 17:16:13
    Temat: Re: prywatne umowa przechowania
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Czy umowa przechowania zawarta pomiedzy osoba fizyczna a druga osoba
    > fizyczna - nie prowadzaca dzialalnosci gospodarczej a w szczegolnosci
    > przedsiebiorstwa ktore sie tym trudni bedzie wazna?

    Jest wazna. Nie ma wymogu prowadzenia przedsiebiorstwa w zakresie
    przechowania.

    > Tak wiec mam pytanie, czy Widzicie jakies przeslanki przeciwko
    skutecznosci
    > takiej umowy ?

    Ja nie widze przeszkod.

    Dan.