  • 61. Data: 2005-12-22 18:51:00
    Temat: Re: Mobbing w polskich sądach?
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:Xns973483F68EABCgoomichskrzynkapl@127.0.0.1...
    > Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > Własnie zniknąłeś art. 2 Konstytucji. :)

    I nie tylko ten...zresztą ;P

  • 62. Data: 2005-12-22 19:26:30
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Sky napisał(a):
    > Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:dodqg3$2l1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kto u-miał się połapać już to dawno zrobił... ;)
    > "Mądrej głowie dość po słowie." :P
    >
    > Nie moja rola przezwyciężać czyjeś wieloletnie zaniedbania w jego rozwoju...

    ROTFL :)

  • 63. Data: 2005-12-22 20:06:21
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    wiadomości news:doeump$dvi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ROTFL :)

    Szczerze dziękuję... ;P

  • 64. Data: 2005-12-23 10:01:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:doefqk$p6e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:doe9nd$l57$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli uniewinniający. Oskarżeni bardzo rzadko czują się winni.

    Zle rozumujesz, nie musi byc korzystny, musi zostac udowodniony,

  • 65. Data: 2005-12-23 10:06:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Praktyka jest niestety taka że nawet ewidentni "sprawcy" przy wydatnej
    > pomocy "wysokiego sądu" robią wszystko by to pokrzywdzeni "czuli się
    > winni"...że dali się skrzywdzić...

    czym jest dla Ciebie ewidentny sprawca? Taki jakiego media na pozarcie
    rzucaja?

    >"Ten kto cię skrzywdził -tylko z trudem zdoła ci to wybaczyć..."

    a ja znam lepszy cytat, Nowy Testament Ewang. wg sw Mateusza 7,1 - 7,6

    P.

  • 66. Data: 2005-12-23 22:58:21
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Nikt nie wie co to sprawiedliwość.

    serio? nie rozbrajaj mnie! a polskie sedziny rodzinne?
    przeciez te bezczelne bezdzietne wiedzmy feruja sprawiedzliwe werdykty
    bogu ducha winnym dzieciom. i to wszystko niby w imie ich dobra, k* mac!
    spytaj pierwszej lepszej polskiej matki spod latarni czy polskie sedziny
    rodzinne nie sa sprawiedliwe!
    dzieci raczej nie pytaj, bo nagle sie diametralnie spierdzieli cala
    statystyka solidarnosci jajnikow polskiej jurysdykcji rodzinnej :(

    --
    pozdro
    ape

  • 67. Data: 2005-12-24 12:55:50
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich napisał(a):

    > Własnie zniknąłeś art. 2 Konstytucji. :)

    Ja mówię o rzeczywistości a nie durnych zapisach prawnych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 68. Data: 2005-12-24 23:37:10
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Ja mówię o rzeczywistości a nie durnych zapisach prawnych.

    Cóż -jeśli sam nie "czujesz" owej "sprawiedliwości" /tak być może jako
    poszkodowany jej brakiem czy sam -zazwyczaj następnie- komuś
    "szkodzący"/ -nic dziwnego że drażnią cię zapisy prawne "ją" /sprawiedliwość
    społeczną/ "konstytuujące", czyli wskazujące jako wytyczną do podejmowania
    decyzji mających tworzyć społeczny ład współistnienia nas wszystkich.
    Smutne -bo jakikolwiek jest powód dla którego na to "plujesz"- to jest
    wynikiem utraty twojej wrażliwości na siebie samego /i następnie
    innych/ -gdyż owa potrzeba "sprawiedliwości" jest wpisana w psychologiczny
    wymiar ludzkiej jednostki /przynajmniej tej o zdrowej psychice/.
    Przykre...

  • 69. Data: 2005-12-25 08:40:35
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Nie wiem czy to gapiostwo czy podstęp, ale zamiennie używasz pojęć
    "sprawiedliwość" i "sprawiedliwość społeczna" a to nie to samo.
    Nie pamiętam kto (JKM?, Kisiel?) wyraził to tak: różnica między
    sprawiedliwością a sprawiedliwością społeczną jest taka jak różnica między
    krzesłem a krzesłem elektrycznym.

  • 70. Data: 2005-12-26 13:47:29
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dogi6h$auk$1@inews.gazeta.pl...

    > czym jest dla Ciebie ewidentny sprawca? Taki jakiego media na pozarcie
    > rzucaja?

    Taki którego "sfilmowano" na gorącym uczynku? ;P

    > a ja znam lepszy cytat, Nowy Testament Ewang. wg sw Mateusza 7,1 - 7,6

    Powiedz to swoim z Prawa i Sprawiedliwości ;)