  • 1. Data: 2019-11-30 08:55:36
    Temat: Nergal jednak się nie wykpi
    Od: u2 <u...@o...pl>

    widać, że to psychopata, jak szukał szpiku kostnego to niby się
    nawrócił, ale diabeł nie odpuszcza:)

    https://niezalezna.pl/299685-nergal-jednak-sie-nie-w
    ykpi-prokuratura-umorzenie-bylo-przedwczesne

    Nergal jednak się nie wykpi? Prokuratura: "umorzenie było przedwczesne"

    Adam "Nergal" Darski / Igor Smirnow/Gazeta Polska

    To nie koniec sprawy Adama "Nergala" Darskiego, który na Facebooku
    zamieścił zdjęcie, na którym depcze obraz Matki Boskiej. Choć rano media
    obiegła informacja o umorzeniu przez prokuraturę postępowania w tej
    sprawie, to zostanie ono ponownie podjęte. - Postanowienie to wydano
    przedwcześnie - podała Prokuratura Regionalna w Warszawie.

    Do Centrum Interwencji Procesowej Instytutu Ordo Iuris zgłosił się
    mężczyzna, który poczuł się pokrzywdzony wpisem dokonanym przez
    "Nergala". Na zdjęciu, jakie zamieścił muzyk, widzimy zniszczony obraz
    Matki Boskiej, który dodatkowo jest przydeptywany butem. Ten
    skandaliczny wpis spotkał się z ogromnym oburzeniem w mediach
    społecznościowych, lecz nie został usunięty przez Adama Darskiego.

    ,,Nergal" może więcej? Śledztwo w sprawie podeptanego obrazu UMORZONE! I
    to uzasadnienie...

    Czytaj również
    ,,Nergal" może więcej? Śledztwo w sprawie podeptanego obrazu UMORZONE! I
    to uzasadnienie...

    Mężczyzna złożył zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa.
    Prokuratura jednak wydała postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia.
    W zaskakującym uzasadnieniu stwierdzono m.in., że... wizerunek Matki
    Boskiej jest zasłonięty butem, w związku z czym nie jest oczywiste, że
    to obraz, który jest przedmiotem czci religijnej.

    https://www.facebook.com/officialnergal/posts/241816
    3194919564

    Prawnicy Ordo Iuris złożyli zażalenie na to postanowienie. Tymczasem
    okazuje się, że śledczy zmienili zdanie.

    W związku z dokonaną w Prokuraturze Regionalnej w Warszawie analizą
    postanowienia Prokuratury Rejonowej Warszawa - Mokotów w Warszawie o
    odmowie wszczęcia postępowania przygotowawczego w sprawie wpisu członka
    zespołu muzycznego ,,Behemoth", zamieszczonego na Facebooku w dniu 25
    września br., stwierdzono iż postanowienie to wydano przedwcześnie.
    Uzasadnienie przedmiotowego postanowienia skutkowało wydaniem przez
    Prokuraturę Regionalną w Warszawie polecenia o podjęciu postępowania

    - napisała prokura w oświadczeniu przesłanym do serwisu dorzeczy.pl.

  • 2. Data: 2019-11-30 16:49:07
    Temat: Re: Nergal jednak się nie wykpi
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-11-30 o 08:55, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-11-30 18:01:06
    Temat: Re: Nergal jednak się nie wykpi? [Prokuratura WRACA do sprawy]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
> [...]
    > tej sprawie, to zostanie ono ponownie podjęte. - Postanowienie to
    > wydano przedwcześnie - podała Prokuratura Regionalna w Warszawie.

    Jak rozumiem orzecznictwo jest bardzo różne w przypadku faktycznych
    przedmiotów kultu religijnego (np. krzyż będący częścią kościoła)
    i "nie sakralnych" przedmiotów wyglądających jak przedmiot kultu
    religijnego. _Oryginał_ obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej ochronie
    podlega bezdyskusyjnie jego masowe "niepoświęcone" kopie w znacznie++
    mniejszym stopniu. Wyjątkiem mogłoby być np. celowe złośliwe
    zbezczeszczenie kopi którą ktoś trzymał 10 lat w mieszkaniu i codziennie
    się przed nią modlił.

    Jak chcesz prawniczego cynizmu na otrzeźwienie: Czy chcesz uznania
    _każdej_ jarmułki za podlegający ochronie przedmiot kultu religijnego?

    W tej sprawie Nergala ja się zdziwię jak się nie skończy góra na grzywnie.
    Nawet jeśli jej nie dostanie to "długie ciąganie po sądach" może być samo w
    sobie "karą" wystarczająco odstraszającą sporo+ potencjalnych naśladowców.

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2019-11-30 18:19:38
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.11.2019 o 18:01, A. Filip pisze:
    > Jak rozumiem orzecznictwo jest bardzo różne w przypadku faktycznych
    > przedmiotów kultu religijnego (np. krzyż będący częścią kościoła)

    ale ale, co rozumiesz przez krzyż ? chcesz cierpieć ?:)

  • 5. Data: 2019-12-02 17:22:10
    Od: m...@g...com

    Jak chcesz prawniczego cynizmu na otrzeźwienie: Czy chcesz uznania
    _każdej_ jarmułki za podlegający ochronie przedmiot kultu religijnego?
    ---
    POdejmiesz probe opublikowania na fejsie zdjecia deptanej jarmulki, ksiegi Tory
    lub flagi Izraela, ewentualnie odcisku lub choc cienia buta
    na swierzo wydrukowanym POrtrecie Muhammada ;)
    Szybko sie przekonasz jakie sa w tej kwestii standardy miedzynarodowe ;P

  • 6. Data: 2019-12-03 00:18:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-02 o 17:22, m...@g...com pisze:
> [...]
    > na swierzo wydrukowanym POrtrecie Muhammada ;)
    > Szybko sie przekonasz jakie sa w tej kwestii standardy miedzynarodowe ;P

    swierzo
    Wróć najpierw do szkoły na naukę jęyka polskiego.

    --
    animka

  • 7. Data: 2019-12-03 00:32:57
    Od: m...@g...com

    swierzo
    Wróć najpierw do szkoły na naukę jęyka polskiego.
    ---
    swier...zo sie to czyto ;P
    wole poetyckie akademickie slowotworstwo POd twoim surowym doktoranckim bucikiem ;P

  • 8. Data: 2019-12-03 00:38:40
    Od: m...@g...com

    Wróć najpierw do szkoły na naukę jęyka polskiego.
    ---
    a co to urocza nimfinko "jęyk"? ;P

  • 9. Data: 2019-12-03 00:50:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.12.2019 o 00:18, Animka pisze:

    > Wróć najpierw do szkoły na naukę jęyka polskiego.

  • 10. Data: 2019-12-03 01:28:54
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-03 o 00:38, m...@g...com pisze:
    > Wróć najpierw do szkoły na naukę jęyka polskiego.
    > ---
    > a co to urocza nimfinko "jęyk"? ;P

    Klawiatura mi nie wpisała z, ale to nie błąd ortografoczny.

    --
    animka