  • 11. Data: 2017-04-11 21:10:35
    Temat: Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://www.tvn24.pl/pomorze,42/sedzia-chcial-wypusci
    c-mozg-afery-skok-wolomin-wczesniej-wypuscil-porywac
    za-12-latki,730837.html

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2017-04-11 22:23:14
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > http://www.tvn24.pl/pomorze,42/sedzia-chcial-wypusci
    c-mozg-afery-skok-wolomin-wczesniej-wypuscil-porywac
    za-12-latki,730837.html

    Zagadki/odpowiedzi dla potomnych:

    1. Dlaczego został zmieniony temat w tym wątku?

    Bo A.Filip odpowiadał

    2. Komu A. Filip odpowiadał

    Sobie

    3. Skad wiemy, że A. Filip odpowiadał sobie

    Świadczy o tym jeden z nagłówków:

    4. dlaczego A. Filip to robi.

    Jest podejrzenie, że w ten sposób usiłuje swoje problemy przerzucić na
    interlokutorów, czyli często na samego siebie.

    5. Jakie problemy ma A.Filip

    To pytanie należałoby zadać jego psychoterapeucie.

    6. Czy A.Filip korzysta z usług psychoterapeuty

    Wszystkie jego aktywności w obszarze usenetu nie dają podstaw do pozytywnej
    odpowiedzi na powyższe pytanie.

    CROSS: pl.soc.prawo,pl.pregierz,pl.misc.samochody,pl.test
    FUT: pl.pregierz
    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2017-04-11 22:35:37
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    007 <n...@i...dyndns.org.invalid> pisze:
> [...]
    za-12-latki,730837.html

    > Zagadki/odpowiedzi dla potomnych:
    >
    > 1. Dlaczego został zmieniony temat w tym wątku?

    Bo po kilku dniach Sąd Apelacyjny "wziął stronę Ziobry" zanim
    aresztowany wyszedł na wolność. IMHO sprawa jest "na temat" w
    pl.soc.prawo ale nie aż tak by z tego że w sądzie apelacyjnym
    "stanęło na Ziobrowym" robić nowy wątek.

    --
    A. Filip
    | Urodzić dziewczynkę to tak, jakby urodzić kłopot. (Przysłowie
    somalijskie)

  • 14. Data: 2017-04-11 23:12:07
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

> [...]

    > pl.soc.prawo ale nie aż tak by z tego że w sądzie apelacyjnym
    > "stanęło na Ziobrowym" robić nowy wątek.

    Aha, czyli wszelkie dyskusje w opisanych wcześniej wątkach upoważniają do
    zmiany tematu, bo nie mozna (fizycznie) kontynuowac dyskusji w watku bez
    zmiany tematu "bo się przedawnił", ale nie na tyle, żeby nowy wątek
    zakładać,

    Jestes idiotą, który stracił mordplik i usiłuje się realizować na innych
    grupach. Możesz próbować imponować newbe, ale wychodzi ci to słabiutko,
    wręcz jesteś pośmiewiskiem usenetu.

    Pa!

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2017-04-12 09:50:02
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > A co do wypowiadania się o wyrokach sądów:
    > IMHO Z wyrokami sądów nie trzeba się zgadzać. Wystarczy je respektować
    > i starannie unikać odnoszenia się do nich "bez szacunku".

    Ale też wiele w tej kwestii trzeba zmienić. Wyroki nie mogą być wydawane przez sąd na
    podstawie widzimisie, lub kaprysu. Wywalczony przy okrągłym stole przywilej: "Z
    wyrokami sądów się nie dyskutuje" należy zmienić w pierwszej kolejności. Nawet jeden
    wyrok wydany niezgodnie z obowiązującym prawem powinien dyskwalifikować sędziego na
    co najmniej rok i najniższa krajowa jako płaca w tym czasie. Reforma sądownictwa jest
    bardziej niż konieczna.

  • 16. Data: 2017-04-12 13:57:14
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-11 o 08:59, Danusia pisze:

    > Użytkownik "007" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .170411.invalid...

    c-mozg-afery-skok-wolomin-wczesniej-wypuscil-porywac
    za-12-latki,730837.html

    > No ale Ty panie 007 na grupie o prawie robisz personalny atak z typową mową
    nienawiści.
    > Płaci Ci ktoś za to? czy raczej jesteś trollem?

    Nie on jeden ma dosyć durnia, który ma w d... zasady netykiety i usenetu.

    --
    Sonn

  • 17. Data: 2017-04-12 14:17:45
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    .170411.invalid...

    c-mozg-afery-skok-wolomin-wczesniej-wypuscil-porywac
    za-12-latki,730837.html

    > Nie on jeden ma dosyć durnia, który ma w d... zasady netykiety i usenetu.

    Które zasady której netykiety? Na pl.soc.PRAWO nie wypada być
    bardzo konkretnym któreż to zasady mają być łamane?

    http://rafa.eu.org/papers/netykiet.html

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2017-04-12 17:01:17
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-12 o 14:17, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > Które zasady której netykiety? Na pl.soc.PRAWO nie wypada być
    > bardzo konkretnym któreż to zasady mają być łamane?

    Taaak, bo twoje odpowiedzi "zdążają w kierunku nieco innych spraw".
    Poczytaj sobie choćby ten wątek i twoje odpowiedzi. Masz innych za
    idiotów, czy sam nim jesteś?

    --
    Sonn

  • 19. Data: 2017-04-12 19:10:25
    Temat: [OT] A. Filip szkodzi
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Danusia w

    > No ale Ty panie 007 na grupie o prawie

    W pierwszej odpowiedzi ustawiłem FUT, zgadnij kto go zignorował?

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2017-04-13 07:32:45
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

> [...]
    > Płaci Ci ktoś za to? czy raczej jesteś trollem?

    Nie on jeden ma dosyć durnia, który ma w d... zasady netykiety i usenetu.
    ---
    Nie rozumiesz, pisanie 007 jest właśnie złamaniem netykiety a o zasadach
    Usenetu to prędzej Filip wie niż reszta.