  • 1. Data: 2017-04-04 08:41:03
    Temat: M. Morawiecki: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/morawiecki-w-america
    n-enterprise-institute-min-o-systemie-sadownictwa-w-
    polsce/x52lvn1

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-04-04 09:01:22
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    A co w tym dziwnego, pszecież na tym polegały porozumienia w Magdalence
    pszed okrągłym stołem.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2017-04-04 10:09:22
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "grzech" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2017-04-04 o 13:18, J.F. pisze:
    >
    > Tylko dyletant i pisowski propagandzista mogą powiedzieć, że stary
    > system zostawiono bez zmian. Niestety postawiono na daleko idącą
    > niezależność sędziów. Piszę niestety bo w praktyce wyszło na to,że nie
    > wszyscy Polscy sędziowie dorośli do niezależności. Stąd słuszne
    > narzekania na jakość pracy sądów i chęć zmiany systemu. Jak na razie te
    > zmiany zapowiadają chęć powrotu do czasów PRL.

    Zasady PRL?
    A czy żądanie aby wyrok był zgodny z obowiązującymi ustawami i dowodami materialnymi,
    a nie kaprysem sędziego wydającego wyrok którego nie można krytykować to zasady PRL?
    Czy możliwość odwołania się od wyroku pierwszej instancji oznacza że sędziemu
    pierwszej instancji wolno wszystko. Za rażący wyrok wydany niezgodnie z obowiązującym
    prawem sędziemu nic zrobić nie można.
    Czy takie zasady obowiązywały w PRL?

  • 4. Data: 2017-04-04 13:18:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup

    >A co w tym dziwnego, pszecież na tym polegały porozumienia w
    >Magdalence pszed okrągłym stołem.

    Czy na tym polegaly ... chyba nic takiego tam nie ustalono, moze pod.

    Tak czy inaczej - stary system zostawiono, czy mozna bylo wprowadzic
    nowy ?
    Rewolucyjnie raczej nie - bo skad potrzebna ilosc sedziow i
    prokuratorow wezmiesz ?

    A Morawiecki ... widac prowadzi linie rzadu takze zagranica.
    Za to ciekaw jestem jak bedzie dzialal nowy system, jesli takowy
    wprowadza.

    Tak samo ? Tylko sedziowie beda posluszni ?

    J.

  • 5. Data: 2017-04-04 17:48:49
    Od: grzech <g...@g...pl>

  • 6. Data: 2017-04-05 10:58:59
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 04.04.2017 o 08:41, A. Filip pisze:
    > http://wiadomosci.onet.pl/swiat/morawiecki-w-america
    n-enterprise-institute-min-o-systemie-sadownictwa-w-
    polsce/x52lvn1

    Donosiciel na Polskę. Poleciał pożalić się do USA? Udaje, że zna się na
    wszystkim. Prawda wyjdzie za jakiś czas.

  • 7. Data: 2017-04-05 19:51:50
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Jingiel <x...@x...xx> pisze:
    n-enterprise-institute-min-o-systemie-sadownictwa-w-
    polsce/x52lvn1

    > Donosiciel na Polskę. Poleciał pożalić się do USA? Udaje, że zna się
    > na wszystkim. Prawda wyjdzie za jakiś czas.

    A system sądowniczy w RP3 jest niby taki że nie ma się czego czepnąć?

    Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach czyli o _jakie konkretnie_ zmiany
    chodzi, kto je będzie wprowadzał i co "może" próbować ugrać przy okazji.
    Czy sama Merkel "Zapraszalska" dosadnie nie udowodniła że dobrymi
    intencjami piekło jest ciągle dobrukowywane? :-)

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2017-04-05 20:35:49
    Temat: System sądowniczy w Polsce przeszedł z PRL do RP3 suchą nogą bez głębszej transformacji i oszczędza typów pokroju A. Filip
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    A. Filip w

    > A system sądowniczy w RP3 jest niby taki że nie ma się czego czepnąć?

    Patrz subject.

    > Czy sama Merkel "Zapraszalska"

    Jesteś idiotą, któremu po raz kolejny grupy sie pomyliły -- czy może
    świadomie to robisz?

    --
    'Tom N'