  • 1. Data: 2017-04-07 15:19:12
    Temat: Biuro podawcze - urząd
    Od: piotrus <p...@s...com>

    Czy urząd państwowy ma obowiązek posiadania biura podawczego lub
    stanowiska na którym otrzymam potwierdzenie złożenia pisma (bez jego
    rozpatrzenia, jak w Poczcie potwierdzenie odbioru)?

    P.S.

  • 2. Data: 2017-04-08 02:56:50
    Temat: Re: Biuro podawcze - urząd
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-07 o 15:19, piotrus pisze:
    > Czy urząd państwowy ma obowiązek posiadania biura podawczego lub
    > stanowiska na którym otrzymam potwierdzenie złożenia pisma (bez jego
    > rozpatrzenia, jak w Poczcie potwierdzenie odbioru)?

    Każdy Urząd ma kancelarię czy sekretariat. Może to się też nazywać Biuro
    Obslugi Klienta.

  • 3. Data: 2017-04-08 12:01:27
    Od: piotrus <p...@s...com>

    W dniu 2017-04-08 o 02:56, Animka pisze:

    > Każdy Urząd ma kancelarię czy sekretariat. Może to się też nazywać Biuro
    > Obslugi Klienta.

    Spotkałem się z sytuacją, że urząd odmawia przyjęcia pisma i
    potwierdzenia jego odbioru. Szukam więc podstawy prawnej. Wysyłając do
    nich pismo Pocztą Polską muszą przyjąć i potwierdzić każdy ZPO.

    P.S.

  • 4. Data: 2017-04-08 18:21:45
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 8 Apr 2017 12:01:27 +0200, piotrus <p...@s...com>
    wrote:

    >Spotkałem się z sytuacją, że urząd odmawia przyjęcia pisma i
    >potwierdzenia jego odbioru. Szukam więc podstawy prawnej. Wysyłając do
    >nich pismo Pocztą Polską muszą przyjąć i potwierdzić każdy ZPO.
    Dostarcz do urzedu jako poczta i wez potwierdzenie na druku ZPO.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 5. Data: 2017-04-08 20:12:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-04-17 o 12:01, piotrus pisze:

    > Spotkałem się z sytuacją, że urząd odmawia przyjęcia pisma i
    > potwierdzenia jego odbioru. Szukam więc podstawy prawnej. Wysyłając do
    > nich pismo Pocztą Polską muszą przyjąć i potwierdzić każdy ZPO.

    Źle zadałeś pytanie, to i odpowiedzi takie różne trafiają się.
    Zagadnienie normuje Kodeks Postępowania Administracyjnego. To już sprawa
    Urzędu, jak sobie to zorganizuje, tym nie mniej w swojej siedzibie ma
    korespondencje odbierać. To szczególne zagadnienie art. 46. Ale od razu
    uprzedzam, e należy to czytać ze zrozumieniem. Doręczasz urzędowi, a nie
    urzędnikowi. Czyli nie próbuj wymuszać na przypadkowym urzędniku
    odebrania od Ciebie korespondencji.