  • 1. Data: 2017-04-06 19:01:47
    Temat: Wypowiedzenie umowy na okres próbny
    Od: cef <c...@i...pl>

    Czy przy wypowiedzeniu umowy na okres próbny
    trzeba podawać przyczynę?
    Zatrudniłem pracownika na okres próbny
    od 01.04.2017 do 30.06.2017 i niestety już po kilku dniach widzę, że
    charakterologicznie nie dam rady z nim współpracować.
    Chciałbym mu wypowiedzieć tę umowę (okres wypowiedzenia 2 tygodnie)
    jeszcze przed Świętami i zwolnić go z obowiązku świadczenia pracy w
    okresie wypowiedzenia. Muszę podawać jakąś przyczynę wypowiedzenia czy
    wystarczy,
    że napiszę po prostu, że wypowiadam umowę?

  • 2. Data: 2017-04-06 19:53:20
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy na okres próbny
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-04-06 o 19:01, cef pisze:
> [...]
    > wystarczy,
    > że napiszę po prostu, że wypowiadam umowę?

    Nie trzeba uzasadniać, ale trzeba pouczyć o prawie odwołania do sądu.

    http://biznes.onet.pl/praca/prawo-pracy/wypowiedzeni
    e-umowy-na-okres-probny/9fntsy