  • 41. Data: 2017-04-14 09:52:02
    Temat: Re: Min. Zbigniew Ziobro śmie krytykować decyzję sądu [areszt, SKOK Wołomin][skuteczna apelacja prokuratury]
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-14 o 09:27, A. Filip pisze:

    > I to zawsze będzie minister z PiS+? Nawet po tym jak PiS zostanie
    > (kiedyś) odstawiony od koryta władzy i "oceniany" pod kolejnymi rządami?
    > Nawet mianowanie przez ministra prezesów sądów może dość mieć różne
    > konsekwencje zależnie od tego Z KOGO minister będzie mógł wybierać.
    > _Jakiś_ wpływ ministra na wybór prezesów nie musi być koniecznie zły.

    A co za znaczenie, czy z PiS-u, czy nie, ważne, że będzie to miało
    bezpośredni wpływ. Można powiedzieć, będzie drukował wyroki, bo
    przecież, jeśli wyrok będzie nie po myśli ministra, to znaczy się
    sędziego odwołujemy. Więc tak niezależnie od tego, kto będzie
    ministrem, bedzie miał za dużą władzę.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 42. Data: 2017-04-14 13:19:54
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    > Moja propozycja dotyczy wprowadzenia obligatoryjnej konieczności wpisania na końcu
    uzasadnienia wyroku że wyrok wydano na podstawie art.nr (głównego bez związku z)
    Kodeksu Karnego, Cywilnego, Rodzinnego, Prawa Pracy, lub Ustawy itd, oraz że wyrok
    nie koliduje z zbieżnymi art.. art.. art odpowiedniego kodeksu lub ustawy.
    > Poprawność takiego uzasadnienia powinien kontrolować nowy organ prawny, badając czy
    wyrok wydano zgodnie z wymienionymi artykułami prawa. Stwierdzenie że przy
    konstrukcji wyroku pominięto niewygodne art... art... art...skutkowałyby obowiązkowym
    postępowaniem dyscyplinarnym i karą zawieszenia sędziego (żeby mógł się podszkolić).
    Kontrole takie nie miałyby nic wspólnego z apelacją od wyroku i jej terminami,
    dotyczyłyby tylko poprawności prawnej.
    > To takie główne ramy, szczegóły trzeba dopracować.

    Przecież to już jest, tyle że na początku wyroku, a nie na końcu.
    Ponadto każde uzasadnienie wyroku zawiera omówienie kwalifikacji prawnej
    oraz stanu faktycznego ustalonego przez sąd, a także ocenę wiarygodności
    dowodów. Ty w ogóle widziałaś kiedyś na własne oczy wyrok sądowy?

    BTW. naucz się zwijać wiersze, bo nie mam zamiaru przewijać całego
    ekranu żeby zobaczyć całe zdanie.

    --
    Sonn

  • 43. Data: 2017-04-17 14:19:17
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wojtek"

    > ---
    > Dla kogo ?! Jak pracownik nakradnie dla firmy to dla firmy jest dobrze i
    > tylko dla okradzionego źle.

    Kradzież dla firmy jest dobra?
    A jak to pogodzić z takimi wartościami, problemami jak: uczciwość,
    rzetelność, wizerunek firmy okradającej innych, możliwość kłopotów w sądzie?
    Nie uwierzysz, ale nie każdy jest zwolennikiem etyki Kalego.
    ---
    A Ty wiesz w ogóle co to dobro ? :-)

  • 44. Data: 2017-04-17 14:21:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

    BTW. naucz się zwijać wiersze, bo nie mam zamiaru przewijać całego
    ekranu żeby zobaczyć całe zdanie.
    ---
    Wszystko jest w należytym porządku. Zacznij używać jakiegoś normalnego
    czytnika.

  • 45. Data: 2017-04-17 23:14:15
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-17 o 14:21, re pisze:

> [...]
    > ekranu żeby zobaczyć całe zdanie.
    > ---
    > Wszystko jest w należytym porządku. Zacznij używać jakiegoś normalnego

    Po ilu znakach ustawia się zawijanie wiersza według ciebie?
    Thunderbird to normalny czytnik.

    --
    Sonn

  • 46. Data: 2017-04-17 23:38:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-17 o 23:14, Sonn pisze:

    > Po ilu znakach ustawia się zawijanie wiersza według ciebie?
    > Thunderbird to normalny czytnik.

    Warto sprawdzić czy w oknie odpowiedzi jest zaznaczone zawijanie wierszy.
    Wróciłam z wersji 52 na wersję 45.8.0, bo tamta wersja jest denerwująca.
    Trzeba wybrać gdzie się chce wysłać, a jak na grupę dyskusyjną to trzeba
    ją sobie wybrać z listy. Co nowsza wersja to bardziej felerna.

    --
    animka

  • 47. Data: 2017-04-18 23:56:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Sonn"

> [...]
    > czytnika.

    Po ilu znakach ustawia się zawijanie wiersza według ciebie?
    Nie ogarniasz. Czytnik zawija wiersze podczas pokazywania i łamie podczas
    komponowania artykułu. I jak sobie spojrzysz w treść tamtego artykułu (jego
    źródło) to każdy wiersz jest złamany przed 80-tym znakiem, ale tak by był
    pokazywany (przez czytnik czytającego) jako niepołamany. Taki sposób na to,
    by stary czytnik który ma te 80 znaków tekstu miał już połamane, ale nowy,
    który dajmy na to, ma ekran graficzny mógł sobie zawijać w miarę swoich
    potrzeb. To jest opisane w internetowe specyfikacji. Dlatego tak właśnie
    zostało zaimplementowane.

  • 48. Data: 2017-04-18 23:58:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Animka"

> [...]

    Trzeba wybrać gdzie się chce wysłać, a jak na grupę dyskusyjną to trzeba
    ją sobie wybrać z listy. Co nowsza wersja to bardziej felerna.
    Musiałaś obrócić lampę aladyna dziubkiem od okna a ma być do niego.

  • 49. Data: 2017-04-19 15:18:53
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-04-17 o 14:19, re pisze:

    > ---
    > A Ty wiesz w ogóle co to dobro ? :-)

    Zdaje się, że dobro to wtedy, gdy Kali ukraść krowę.
    Aczkolwiek nie do końca mnie to przekonuje.
    :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek