  • 1. Data: 2004-06-15 14:52:00
    Temat: Mikroplatnosci - co to znowu za paszkwil?
    Od: "Jurek S." <j...@k...pl>

    Dostalem cos takiego:

    "W dniu 12.10.2003r. weszła w życie ustawa o elektronicznych
    instrumentach płatniczych, szczegółowo określająca między innymi zasady
    funkcjonowania takich serwisów jak Mikropłatności. Jednym z licznych
    obowiązków, jakie ustawodawca nakłada na dostawcę tego typu usług jest
    obowiązek zawierania z każdym Użytkownikiem systemu umowy pisemnej, na
    mocy której Użytkownik może uzyskać dostęp do Mikrokonta.
    Podpisanie umowy jest warunkiem koniecznym, aby w dalszym ciągu móc
    korzystać z serwisu Mikropłatności. Tekst umowy znajdziecie Państwo w
    załączniku niniejszej wiadomości. Bardzo prosimy o wydrukowanie tej
    umowy w 2 egzemplarzach, wypełnienie brakujących danych zgodnie z danymi
    zawartymi w formularzu rejestracyjnym i po jej podpisaniu odesłanie (2
    egzemplarzy) na adres: eCard S.A.,__________________. Plik umowy jest
    zapisany w formacie PDF i do jego odczytania
    niezbędne jest oprogramowanie Adobe Acrobat Reader, które można
    bezpłatnie pobrać ze strony
    http://www.adobe.com/products/acrobat/readstep2.html
    Jednocześnie informujemy, że z dniem 31.08.2004 wszystkie konta osób,
    które nie zdecydowały się na pisemną formę umowy zostaną zamknięte.
    Jeżeli nie chcą Państwo podpisać takiej umowy i jednocześnie zrezygnować
    z posiadania Mikrokonta przed określonym wyżej terminem prosimy o
    przesłanie informacji na adres ______."

    Czy to oznacza, ze zakupy przez internet z wykorzystaniem karty kredytowej
    beda musialy byc poprzedzone sterta papierow?
    Koniec swiata!!

    Jurek S.

  • 2. Data: 2004-06-15 15:04:19
    Temat: Re: Mikroplatnosci - co to znowu za paszkwil?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Jurek S. wrote:
> [...]
    > usług jest obowiązek zawierania z każdym Użytkownikiem systemu umowy
    > pisemnej, na mocy której Użytkownik może uzyskać dostęp do Mikrokonta.
    (...)
    > Czy to oznacza, ze zakupy przez internet z wykorzystaniem karty
    > kredytowej beda musialy byc poprzedzone sterta papierow?

    nie używałem nigdy "mikropłatności" ale przypomnij sobie czy eCard czegoś
    takiego nie prowadzi. To pewnie działa tak, że jednorazowo zasilisz swoje konto
    (nazwali je nawet Mikrokonto) z jakiejś karty płatniczej a potem z tego konta
    eCardu płacisz za jakieś archiwa, logosy czy inne drobiazgi.

    Płatności karta w internecie to nie są "mikropłatności" i tu się nic nie
    zmieniło
    *** blad ***