  • 1. Data: 2004-06-15 13:56:04
    Temat: Ile urlopu za pracę od 9.II - 14.VI
    Od: p...@p...onet.pl

    Wymiar urlopu 36
    Umowa o pracę na czas nieokreślony zawarta po 1 stycznia 2004

    Czy tak :
    36 dni / 12 msc = 3 dni

    Staż pracy
    4 miesiące
    6 dni

    4 msc x 3 dni = 12 dni

    Czy dni takżę się przeliczą ?

  • 2. Data: 2004-06-15 16:18:50
    Temat: Re: Ile urlopu za pracę od 9.II - 14.VI
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    p...@p...onet.pl naskrobał/a w

    > Czy dni takżę się przeliczą ?

    Ale o co chodzi?

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dzien bez wspomnienia o Babylon 5, to dzien stracony.

  • 3. Data: 2004-06-16 12:37:18
    Od: MEva <x...@x...pl>

    15 Jun 2004 15:56:04 +0200, na pl.soc.prawo, p...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Wymiar urlopu 36
    Skąd masz tyle urlopu?
    Też nie wiem o co ci chodzi , ale teraz urlop przelicza się na godziny.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2004-06-16 12:40:54
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Wed, 16 Jun 2004 14:37:18 +0200, na pl.soc.prawo, MEva napisał(a):

    > 15 Jun 2004 15:56:04 +0200, na pl.soc.prawo, p...@p...onet.pl

    > Skąd masz tyle urlopu?
    > Też nie wiem o co ci chodzi , ale teraz urlop przelicza się na godziny.

    Chyba już wiem, chodzi o te niepełne miesiące - dni się nie przelicza.Urlop
    należy się jak za pełny miesiąc.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 5. Data: 2004-06-16 15:04:17
    Od: p...@p...onet.pl

    > Chyba już wiem, chodzi o te niepełne miesiące - dni się nie przelicza.Urlop
> [...]

    Wymiar ulopu pracownika to 36 dni w skali roku. W danym roku pracownik
    przepracował 4 miesiące i 6 dni, w pełnym wymiarze czasu pracy tj. 36 godzin
    tygodniowo.

    Ile należy mu się proporcjonalnego urlopu?

    1/12 z wymiaru za każdy miesiąc prawda, a co z tymi 6 dniami lub 43 godz. 20
    min ??

  • 6. Data: 2004-06-17 06:47:27
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 16 cze o godzinie 17:04, na pl.soc.prawo, p...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > Wymiar ulopu pracownika to 36 dni w skali roku.

    Skąd taki wymiar? Urlop wypoczynkowy po 10 latach ma wymiar 26 dni - i jet
    to najwyższy wymiar.
    Istnieje jeszcze może urlop/ zdrowotny np. w hutach, zakładach specjalnych?
    Jeżeli tak - to i tak nie ma to nic wspólnego z urlopem wypoczynkowym więc
    nie wiem skąd masz te 36 dni urlopu.

    > W danym roku pracownik przepracował 4 miesiące i 6 dni, w pełnym wymiarze czasu
    pracy tj. 36 godzin
    > tygodniowo.

    Pełny wymiar to 5 dni x 8 godzin = ......42 roboczogodzin w tygodniu.
    http://www.adcentral.pl/praca/kodeks/art/kp6_1.shtml
    Prawo do urlopu nabywa się /z góry/

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 7. Data: 2004-06-17 07:03:18
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    http://www.adcentral.pl/praca/kodeks/art/kp7_1.shtml

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-06-17 12:52:59
    Od: MEva <x...@x...pl>

    16 Jun 2004 17:04:17 +0200, na pl.soc.prawo, p...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > 1/12 z wymiaru za każdy miesiąc prawda, a co z tymi 6 dniami lub 43 godz. 20
    > min ??

    4 miesiące i 6 dni to urlop za 5 miesięcy po 1/12
    /ale nie 36 /

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 9. Data: 2004-07-02 09:22:14
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    > Wymiar urlopu 36
    > Umowa o pracę na czas nieokreślony zawarta po 1 stycznia 2004
    >
    > Czy tak :
    > 36 dni / 12 msc = 3 dni
    >
    > Staż pracy
    > 4 miesiące
    > 6 dni
    >
    > 4 msc x 3 dni = 12 dni
    >
    > Czy dni takżę się przeliczą ?

    No to kiedy ta umowa zawarta, po 1 stycznia czy jak w tytule?
    Wymiar urlopu zależy od wykształcenia i stażu pracy. Prawo do urlopu nabywa
    się po roku pracy u jednegopracodawcy w pełnym wymiarze, po pół roku - w
    połowie wymiaru.
    Po szczegóły odsyłam do Kodeksu Pracy, jest tam cały dział poswięcony
    urlopom.

  • 10. Data: 2004-07-02 19:51:21
    Od: "pissmejker" <p...@t...pl>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > urlopom.

    "Wymiar urlopu zależy od wykształcenia....."

    Czy to nie lekka przesada?