  • 1. Data: 2004-06-15 14:52:40
    Temat: zakup motocykla i niekompletne dokumenty a waznosc umowy
    Od: "Martinator" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam taka sprawe, zakupilem w F.H.U.P motocykl, ktory byl sprowadzony ze
    Szwajcarii w sierpniu 2003. Wraz z nim otrzymalem dokumenty tj. karte
    pojazdu+tlumaczenie przysiegle, dowod przeprowadzonego badania technicznego,
    dowod wyrejestrowania pojazdu za granica. Nie bylo umowy kupna sprzedazy
    tylko wystawil mi fakture. Jak sie okazalo do rejestracji pojazdu na terenie
    RP. brak dokument odprawy celnej czy tez dowodu zaplacenia akcyzy...??? Tych
    papierow nie dostalem od handlarza :(
    Zadzwonilem do handlarza i pytam o dokument odprawy celnej a on twierdzi ze
    nic takiego nie jest potrzebne, ze dal mi komplet dokumento i nic ponad to
    nie jest do rejestracji potrzebne. Odwiedzilem strone ministerstwa
    infrastruktury i stoi tam ze papier z odprawy celnej jest potrzebny. Czy
    moge zadac zatem od handlarza brakujacych dokumentow, co jesli je zgubil,
    zapodzial czy mozna uniewaznic zakup motocykla?
    Marcin M

  • 2. Data: 2004-06-16 05:09:15
    Od: "Martinator" <m...@N...gazeta.pl>

    > No to Cię zrobił... Ale chyba obowiązek zapłaty akcyzy miał ON, przed
    > sprzedażą. Powiedz, że zapytasz w US na wszelki wypadek ;-)
    > --
    No wlasnie, twierdzil ze przekazuje mi komplet dokumentow a brak papierka z
    odprawy celnej. Czy w takim razie moge cos zawalczyc, jesli nie uzyskam od
    niego tego dokumentu...co mi z motocykla ktorego nie mozna zarejestrowac ;(

  • 3. Data: 2004-06-17 15:25:47
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@N...gazeta.pl> napisal(a):
> [...]

    No to Cię zrobił... Ale chyba obowiązek zapłaty akcyzy miał ON, przed
    sprzedażą. Powiedz, że zapytasz w US na wszelki wypadek ;-)
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie
    10-17 lipca - rejs w Chorwacji, wolne miejsca!

  • 4. Data: 2004-06-17 18:26:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Samotnik wrote:

    > No to Cię zrobił... Ale chyba obowiązek zapłaty akcyzy miał ON, przed
    > sprzedażą. Powiedz, że zapytasz w US na wszelki wypadek ;-)

    Na motocykle nie ma akcyzy.