    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mikroplatnosci - co to znowu za paszkwil?
    Date: Tue, 15 Jun 2004 17:04:19 +0200

    Jurek S. wrote:
    > zasady funkcjonowania takich serwisów jak Mikropłatności. Jednym z
    > licznych obowiązków, jakie ustawodawca nakłada na dostawcę tego typu
    > usług jest obowiązek zawierania z każdym Użytkownikiem systemu umowy
    > pisemnej, na mocy której Użytkownik może uzyskać dostęp do Mikrokonta.
    (...)
    > Czy to oznacza, ze zakupy przez internet z wykorzystaniem karty
    > kredytowej beda musialy byc poprzedzone sterta papierow?

    nie używałem nigdy "mikropłatności" ale przypomnij sobie czy eCard czegoś
    takiego nie prowadzi. To pewnie działa tak, że jednorazowo zasilisz swoje konto
    (nazwali je nawet Mikrokonto) z jakiejś karty płatniczej a potem z tego konta
    eCardu płacisz za jakieś archiwa, logosy czy inne drobiazgi.

    Płatności karta w internecie to nie są "mikropłatności" i tu się nic nie
    zmieniło
    *** blad ***