  • 1. Data: 2004-06-15 13:13:16
    Temat: Wzór pisma o pozwolenie na zameldowanie dla spadkobiercy
    Od: "Jacques" <a...@p...pl>

    Witam!

    Prosiłbym o wszelkie informacje (najlepiej wzór) nt. pisma jakie należy
    sporządzić, aby
    sąd wydał zezwolenie na zameldowanie spadkoiercy w lokalu, co do którego JUŻ
    JEST zasądzone
    (współ)prawo do spadku.

    pozdrawiam serdecznie,
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-06-15 13:29:43
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Jacques" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Prosiłbym o wszelkie informacje (najlepiej wzór) nt. pisma jakie należy
    > sporządzić, aby
    > sąd wydał zezwolenie na zameldowanie spadkoiercy w lokalu,

    ???
    a od kiedy to sąd wydaje takie zezwolenia?
    Mając prawomocne postanowienie idziesz do ewidencji ludności w urzędzie i
    meldujesz.
    Pozdrawiam

    michał

  • 3. Data: 2004-06-15 13:37:02
    Od: "Jacques" <a...@p...pl>

    Użytkownik " Mecenas" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Mając prawomocne postanowienie idziesz do ewidencji ludności w urzędzie i
    > meldujesz.

    No ja niestety nie mam pojęcia za bardzo o tym, ale też mi się to wydawało
    dziwne. Znajoma ma
    zasądzone współprawo do spadku (mieszkania) i chce się do niego wprowadzić i
    zameldować.

    pozdrawiam,
    Andrzej