  • 11. Data: 2019-12-02 20:25:15
    Temat: Re: Michalkiewicz skazany zaocznie na 200 tys/dowiedzial sie o sprawie po wyczyszczeniu kont
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    o...@g...com pisze:

    > Tłusta Welman pół bańki odszkodowania za tłiterowy wpis,
    > 150 tysi za pomówienie. Prawdziwa ameryka!

    Jesteś pewny?

    Mi się wydaje że wyrok zaoczny Wellman v. Piekara miał sowicie
    wynagrodzić Gazetę Wyborczą (wydawca Agora S.A.) za bardzo szerokie
    rozpowszechnienie na swoich łamach "zniesławienia" Wellman przez Piekarę
    dokonanego gdzie indziej. AFAIR Te prawie pół milion to były koszty
    reklam/przeprosin _głównie_ w periodykach spółki Agora S.A..
    Z tego co słabo pamiętam Piekara dostał prawo do apelacji ale i tak był
    w plecy o koszty postępowania zaocznego przed niezawisłym sądem (6_000?).

    Na grupie _prawo_ powinniśmy się uczyć od najlepszych jak bardzo dobrze
    zarobić na rozpropagowywaniu "zniesławień", nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2019-12-02 20:29:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Za to za 7 miesięcy niesłusznego aresztowania głupie kilkadziesiąt tysięcy, już nie
    mówiąc o jakimś błędzie lekarskim czy nożu w
    brzuch.
    BTW zaczęło się od załatwiania przez kastę Ziobry, cenami płatnych ogłoszeń, tak
    jakby telewizja co wyemitowała wywiad nie
    mogła/powinna sprostować bezpłatnie lub płacić solidarnie.

    -----

  • 13. Data: 2019-12-02 20:33:45
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:
> [...]
    > ogłoszeń, tak jakby telewizja co wyemitowała wywiad nie mogła/powinna
    > sprostować bezpłatnie lub płacić solidarnie.

    Nie powinna zwrócić zysku z emisji zniesławiające wywiadu?
    Tak zarabia podwójnie: na emisji samego zniesławienia i na emisji
    nakazanych przez sąd przeprosin. Skoro jest reguła że ten jest
    podejrzany kto odniósł korzyść dlaczego kosztów przeprosin nie ma
    ponosić (w znacznej części) ten kto odniósł korzyść z publikacji
    zniesławienia?

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2019-12-02 23:43:47
    Od: m...@g...com

    cd spraw ktore probuja nakrecac naciagacze przy Michalkiewiczu:
    https://warszawa.onet.pl/zamieszanie-na-targach-ksia
    zki-historycznej-przez-wizyte-michalkiewicza-jeden-z
    /d6wfqfd

  • 15. Data: 2019-12-03 00:20:02
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-02 o 20:15, o...@g...com pisze:

    > Tłusta Welman pół bańki odszkodowania za tłiterowy wpis,
    > 150 tysi za pomówienie. Prawdziwa ameryka!

    Bo ona jest protegowana chyba przez rodziców.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-12-03 08:46:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-02 o 16:23, u2 pisze:
> [...]
    czny.pdf

    > gdzie podpisy ? wygląda na dokument z edytora tekstu:)

    Bo to jest treść wyroku, uzyskana zapewne z internetowego serwisu sądu.

    --
    Liwiusz