  • 521. Data: 2007-12-10 14:11:06
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Slawomir Gorniak <s...@g...com>

    On 10 Gru, 12:12, KRZYZAK <k...@g...com> wrote:

    > Nie albo, tylko i.
    > Opiekunka na ten czas opieki nad dzieckiem, ktory normalnie
    > przypadalby na ojca.

    Bez jaj. Od tego sa "widzenia". Poza tym nawet jakby, to polowa ceny
    przedszkola albo polowa ceny opiekunki.

    S.

  • 522. Data: 2007-12-10 14:32:05
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 05:10:42 -0800 (PST), KRZYZAK napisał(a):

    > Niekoniecznie. Ale zamiast kotletow ze sloika wole np. duszona
    > wolowine w sosie mysliwskim, cielecine w koperkowym albo chrzanowym,
    > mielonego z prawdziwego miesa, a nie z masy garmazeryjnej ktora miesa
    > zawiera 15%. Moja rodzina np. uwielbia zur, albo barszcz czerwony -
    > troche sie z tym schodzi, ale obchodze sie bez polowania:)

    Wymieniasz potrawy których dziecięciem będąc na oczy nie widziałem,
    a wyrosłem zdrowo. Więc myślę że przenieśliśmy się w rejon przyjemności,
    a nie potrzeb. Też lubię gulasz czy wątróbkę przyrządzone przez moją
    żonę - i chętnie je ona robi dla mnie - od czasu do czasu. Na
    co dzień jemy to co szybkie i pożywne. Leniuchy z nas ;-)
    Mielone też polubiłem odkąd robi je moja żona - mięso jej mielą
    w sklepie, więc wie z czego jest. Moja żona zresztą jest jeszcze
    praktyczniejsza niż ja - jak robi obiad gdy jestem na delegacji,
    to kombinuje tak żeby zrobić raz a mieć na kilka dni. Jako
    najstarsza z 9-ciorga rodzeństwa którymi musiała się opiekować
    zawsze musiała stawiać praktyczność ponad wykwintność ;-)

    > Nie zapominaj o surowkach, sa wlasciwie obowiazkowe.

    Ja zapominam - moja żona nigdy - zawsze coś tam musi dodatkowo
    zmajstrować. Ja wolę owoce na deser :-)

    > Zdrowe jedzenie to 5 posilkow dziennie odpowiednio zbilansowanych, a
    > nie kuchnia kawalera.

    No właśnie - po co poświęcać tyle czasu na jeden posiłek, skoro musi
    go starczyć także na inne, nie mniej ważne.

    > Poza tym wyliczasz czas spedzony przy patelni, a co Ci sie udaje
    > zrobic w miedzyczasie? Poprasowac ubrania?

    Czytam, uczę się programować, porządkuję zdjęcia - staram się zawsze
    oszczędzać czas gdzie tylko mogę, ale i tak ciągle mi go brakuje.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 523. Data: 2007-12-10 14:49:20
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Gru, 15:32, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Wymieniasz potrawy których dziecięciem będąc na oczy nie widziałem,
    > a wyrosłem zdrowo.

    Ale jedzenia z puszek nie jadles:)

    > Więc myślę że przenieśliśmy się w rejon przyjemności,
    > a nie potrzeb

    W ogole w tym watku przenieslismy sie nie wiadomo gdzie, a rzecz
    przeciez dotyczyla tych 2000 alimentow. Wiekszosc stara sie wykazac,
    ze sprawiedliwe jest aby pozostawic kobiete z dzieckiem i kwota 1800
    domowego budzetu, tak zeby musiala stanac na glowie, zeby go dopiac.
    Kupowac ciuchy w lumpeksach, jesc zarcie z puszek, zakupy robic z
    dzieckiem pod pacha i w drodze do pracy, bo ojcu dziecka pojwinno
    zostac 4500, czyli piec razy wiecej na glowe niz matce.

  • 524. Data: 2007-12-10 14:52:40
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiesz co, nie odpowiedziałeś na moje pytanie, a to co napisałeś, jest
    > dla mnie niezrozumiałe.

    odpowiedzialem, i popatrz moze w jakiej galezi jest ta rozmowa.

    > Dziecko ma swój rozum, i już jako nastolatek pięknie potrafi rodziców
    > wypunktować.

    widze wiec ze mozdzek nie potrafi przyswoic takiej oczywistosci ..

    > Guzik wiesz o tym, co wpływa na dziecko.

    bo ty to za to wielka specjalistka jestes..

    I na pewno pieniądze nie są tu
    > najważniejsze, zwłaszcza te wydzierane ojcu z gardła przez komornika.

    a co jest dobrego w dawaniu dziecku na wsyztsko co chce (bo do tego by
    sie sprowadzilo obligatoryjne dawanie duzego kieszonkowego tylko
    dlategoz e ojciec ma i bylby skurwysynem - jak to pieknie A. napisala -
    gdyby nie dawal

    > Sąd szybko Cię zweryfikuje, bo masz psi obowiązek łożyć na dziecko,
    > dopóki nie jest w stanie się samodzielnie utrzymać. Chyba, że poszło w
    > tango i sie przestało uczyć.

    naturaleni potrafisz wskazac podstawe prawna potwierdzajaca twoje
    stanowisko a zaznaczam ze akapit dotcyzy sytuacji
    cytuje "zwiekszanie alimentow po to by dawac cos dodatkowo dziecku
    dlatego tylko ze ojciec duzo zarabia"
    czyli dopdatkowo, po za tym co upsrawiedlione.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 525. Data: 2007-12-10 15:01:30
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > No i? Wydajesz ponad stówę, a dzieciak nadal chrycha i prycha, bo
    > zamiast grypy podłapuje inne infekcje.

    wrozka?

    > Wątkotwórczyni pracuje. Czyli finansowo się dokłada.

    przede wszystkim pracuje na siebie, koszty dziecka sie rozklada na oboje.

    > Zabrakło jej jednak czasu na wychowanie Cię, inaczej potrafiłbyś
    > dyskutować bez tego typu słownictwa. To może jednak wątkotwórczyni
    > niech zajmie się dzieckiem, żeby potem taki frustrat znowu łaciny na
    > newsy nie wstawaił?

    dostosowuje poziom wypowiedzi do wartosci intelektualnej posta na ktory
    odpisuje, bo nie bede 20 ktorys raz powtarzac tego samego.

    > Ja? W którym miejscu?

    do tego sie sprowadza twoje stwerdzenie, o tym jaka to wielka meczennica
    jest oosba ktora wychowuje dziecko. Gdy jest malustkie zgodze sie, jest
    ciezko, ale w dalszych latach to juz bardziej towarzysz w zyciu a nie
    'obciazenie', zreszta trzeab miec naj. by traktowac opieke nadswoim
    dzieckiem jako cos za co naleza dodatkowe pieniadze.

    > Jeśli dla Ciebie to wygodne. Jak nie, to wplatasz i wujków, i swoją
    > mamę, a jak przyjdzie do konkretów, to się strasznie zasadniczy robisz.

    nie, mowimy caly czas o konretnej kwocie i podwazamy zadanie takiej
    kwoty jednoczesnie sugerujac ze matka moze rowniez pracowac i dokladac
    sie finansowo na dziecko, wszystko sie do tego sprowadza, ty twierdzisz
    ze 600 zl to za malo, ze 2000 jes usparwiedliwione a biedna mamusia nie
    moze pracowac bo caly jej czas zabiera ciezko chore dziecko (w wieku
    przedszkolnym!), z kolei maz ma placic calosc za utrzymanie dziecka bo
    zostaje ono pod opieka matki .

  • 526. Data: 2007-12-10 15:03:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    KRZYZAK napisał(a):
    > On 10 Gru, 10:54, Sowiecki Agent
    .pl>

    > Bzdura. Nie wiesz o czym piszesz.

    tak tak nie wiem i wpierd. dzien w dzien trawe z przed bloku.

  • 527. Data: 2007-12-10 15:04:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Annie napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    .pl> wrote:

    > taaa , a kotlety same wskoczą na patelnię i się usmażą i zupełnym
    > nieporozumieniem jest twierdzenie że w tym czasie nie da się wykonywać innej
    > pracy .....

    smaze wiec wiem, i nigdy nie stoije nad kotletami przez caly okres ich
    smazenia, to samo z zziemniakami.

  • 528. Data: 2007-12-10 15:05:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    KRZYZAK napisał(a):

    > Dobrze myslales. Mamy tylko rozbieznosc w kwestii zdrowego jedzenia.

    > Niekoniecznie. Ale zamiast kotletow ze sloika wole np. duszona
    > wolowine w sosie mysliwskim,

    zapominales o kawiorze i dobrym winie.

  • 529. Data: 2007-12-10 15:16:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    .pl> wrote:

    > A praca razem z dojazdem jest od 7 do 17. Dziecko sie samo do
    > przedszkola nie teleportuje.

    no i ? a mausia to niby ma pracowac ponad 8 godzin?

    > Dlatego potrzebna jest opiekunka na 2-3 godziny dziennie.

    naciagane mocno jak cholera, zreszta opiekunka na 20 dni po 2 godziny za
    500 zl to mocne naduzycie, nie wiem jaki problem widzisz w dowozeniu i
    odbiorze dziecka z i do przedszkola przez matke. Mnie tak odpwowadzano.
    Gdy podroslem obiad byl rano przygotowywany, ja odgrzewalem po porwocie
    ze szkoly.

    > Druga sprawa, ze w normalnych warunkach rodzice solidarnie jdziela sie
    > opieka nad dzieckiem.

    pelna zgoda

    > Skoro tatus sobie idzie, to niech placi ekwiwalent za czas opieki,
    > ktory by na niego przypadal.

    czy ktos jest przymuszany do opieki nad dzieckiem, trzeba miec mocno nie
    pokolei by domagac sie oplaty za mozliwosc opieki nad wlasnym dzieckiem.
    Tak sie zachowujecie jak te matke wielkie nieszczescie z tego powodu
    dotknelo. POmijam juz fakt ze dziecko w wieku szkolnym wymaga bardzo
    malo (w prowonaniu do lat poprzednich) opieki i to bardzej towarzysz niz
    osoba ktora nalezy sie zajmowac 24 na dobe.

    > Do tej kwoty, trzeba jeszcze troche dodac.
    > Tak jak np. ktos tutaj podawal:
    > http://www.grzybkowski-guzek.pl/images/pliki/arkusz_
    koszt_utrzymania_maloletniego.xls

    tylko zebys sie nie rozpedzil, naelzy zuzycie rozgraniczyc pomiedzy
    matke i dziecko. I watpie by z tego wyszla kwota rzedu 1500 do 2000

    > A niby dlaczego ma nie pobalowac? Tatus moze, a mama nie?
    > Matce tez nalezy sie czas wolny.

    ale nie na koszt meza. Pamietaj ze sad ma ocenic czy ktos jest w stanie
    zarobic a nie czy zarabia. A skoro ma mozliwosci zarobikowe powinna juz
    takze sie finansowo fokladac by rozlozyc to rownomiernie pomiedzy siebie
    a meza. (we wczesniejszych latach maz pokrywa calosc wydatkow na dziecko
    co rekompensuje opieke nad nim, ktorej wtedy rzeczywiscie duzo wymaga)

  • 530. Data: 2007-12-10 15:17:00
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 10 Gru, 16:05, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > zapominales o kawiorze i dobrym winie.

    No tak - albo kartofle z mielonym, albo kawior i dobre wino...
    Przestaje sie dziwic, ze przecietny polski 40-latek wyglada jak 60-
    letni Niemiec.
    I w wiekszosci jak w 7 miesiacu ciazy...