    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Mon, 10 Dec 2007 15:52:40 +0100
    <fj87v4$ijc$1@achot.icm.edu.pl> <fj8dj4$sjs$2@inews.gazeta.pl>
    <fj8epp$r7e$1@achot.icm.edu.pl> <fj8jdj$l0n$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8jls$l0n$4@inews.gazeta.pl> <fj8k3n$o3d$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8kkc$q0l$1@inews.gazeta.pl> <fj8kq2$qpf$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8kv8$q0l$4@inews.gazeta.pl> <fj8shb$enk$1@achot.icm.edu.pl>
    <fj8tp3$4br$1@inews.gazeta.pl> <fj8ts9$4br$2@inews.gazeta.pl>
    <fj8u5c$hb8$1@achot.icm.edu.pl> <fj8ubk$7kq$1@inews.gazeta.pl>
    <fjaqlo$c9v$1@news2.task.gda.pl> <fjaun7$ddq$1@inews.gazeta.pl>
    <fjbb5t$151$1@inews.gazeta.pl> <fjbbrk$qo8$11@inews.gazeta.pl>
    <fjbeke$euv$1@inews.gazeta.pl> <fjbgrj$msh$3@inews.gazeta.pl>
    <fjc814$nk9$1@inews.gazeta.pl> <fjdkv7$3ue$2@inews.gazeta.pl>
    <fjdt8r$1dr$1@inews.gazeta.pl> <fjg9uj$pbg$1@inews.gazeta.pl>
    <fjgllp$7h7$1@inews.gazeta.pl> <fjgp0v$k27$1@inews.gazeta.pl>
    <fjgtbu$528$2@inews.gazeta.pl> <fjj0s5$o27$1@inews.gazeta.pl>
    <fjj2ut$2oe$1@inews.gazeta.pl>

    > Wiesz co, nie odpowiedziałeś na moje pytanie, a to co napisałeś, jest
    > dla mnie niezrozumiałe.

    odpowiedzialem, i popatrz moze w jakiej galezi jest ta rozmowa.

    > Dziecko ma swój rozum, i już jako nastolatek pięknie potrafi rodziców
    > wypunktować.

    widze wiec ze mozdzek nie potrafi przyswoic takiej oczywistosci ..

    > Guzik wiesz o tym, co wpływa na dziecko.

    bo ty to za to wielka specjalistka jestes..

    I na pewno pieniądze nie są tu
    > najważniejsze, zwłaszcza te wydzierane ojcu z gardła przez komornika.

    a co jest dobrego w dawaniu dziecku na wsyztsko co chce (bo do tego by
    sie sprowadzilo obligatoryjne dawanie duzego kieszonkowego tylko
    dlategoz e ojciec ma i bylby skurwysynem - jak to pieknie A. napisala -
    gdyby nie dawal

    > Sąd szybko Cię zweryfikuje, bo masz psi obowiązek łożyć na dziecko,
    > dopóki nie jest w stanie się samodzielnie utrzymać. Chyba, że poszło w
    > tango i sie przestało uczyć.

    naturaleni potrafisz wskazac podstawe prawna potwierdzajaca twoje
    stanowisko a zaznaczam ze akapit dotcyzy sytuacji
    cytuje "zwiekszanie alimentow po to by dawac cos dodatkowo dziecku
    dlatego tylko ze ojciec duzo zarabia"
    czyli dopdatkowo, po za tym co upsrawiedlione.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: