    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Mon, 10 Dec 2007 16:16:08 +0100
    <fj616i$136a$1@opal.icpnet.pl> <fj6frl$6u2$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8dhd$6rv$5@news.onet.pl> <fj8gne$1vo1$1@news2.ipartners.pl>
    <fj8k3u$l0n$6@inews.gazeta.pl> <fj8ni0$23jl$1@news2.ipartners.pl>
    <fj8v31$9br$2@inews.gazeta.pl> <fj9cnr$4mr$1@inews.gazeta.pl>
    <fjap2e$pp1$3@inews.gazeta.pl> <fjb9os$ov6$1@inews.gazeta.pl>
    <fjbbbe$qo8$8@inews.gazeta.pl> <fjbf57$euv$5@inews.gazeta.pl>
    <fjbgj2$msh$1@inews.gazeta.pl> <fjc8no$rgm$1@inews.gazeta.pl>
    <fjdlif$61r$1@inews.gazeta.pl> <fjdtjr$1dr$3@inews.gazeta.pl>
    <fjgael$pbg$6@inews.gazeta.pl>
    <10nvinlgoju1y$.1j87h2jvjb47f.dlg@40tude.net>
    <fjj1s4$ro1$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@e...googlegroups.com>

    .pl> wrote:

    > A praca razem z dojazdem jest od 7 do 17. Dziecko sie samo do
    > przedszkola nie teleportuje.

    no i ? a mausia to niby ma pracowac ponad 8 godzin?

    > Dlatego potrzebna jest opiekunka na 2-3 godziny dziennie.

    naciagane mocno jak cholera, zreszta opiekunka na 20 dni po 2 godziny za
    500 zl to mocne naduzycie, nie wiem jaki problem widzisz w dowozeniu i
    odbiorze dziecka z i do przedszkola przez matke. Mnie tak odpwowadzano.
    Gdy podroslem obiad byl rano przygotowywany, ja odgrzewalem po porwocie
    ze szkoly.

    > Druga sprawa, ze w normalnych warunkach rodzice solidarnie jdziela sie
    > opieka nad dzieckiem.

    pelna zgoda

    > Skoro tatus sobie idzie, to niech placi ekwiwalent za czas opieki,
    > ktory by na niego przypadal.

    czy ktos jest przymuszany do opieki nad dzieckiem, trzeba miec mocno nie
    pokolei by domagac sie oplaty za mozliwosc opieki nad wlasnym dzieckiem.
    Tak sie zachowujecie jak te matke wielkie nieszczescie z tego powodu
    dotknelo. POmijam juz fakt ze dziecko w wieku szkolnym wymaga bardzo
    malo (w prowonaniu do lat poprzednich) opieki i to bardzej towarzysz niz
    osoba ktora nalezy sie zajmowac 24 na dobe.

    > Do tej kwoty, trzeba jeszcze troche dodac.
    > Tak jak np. ktos tutaj podawal:
    > http://www.grzybkowski-guzek.pl/images/pliki/arkusz_
    koszt_utrzymania_maloletniego.xls

    tylko zebys sie nie rozpedzil, naelzy zuzycie rozgraniczyc pomiedzy
    matke i dziecko. I watpie by z tego wyszla kwota rzedu 1500 do 2000

    > A niby dlaczego ma nie pobalowac? Tatus moze, a mama nie?
    > Matce tez nalezy sie czas wolny.

    ale nie na koszt meza. Pamietaj ze sad ma ocenic czy ktos jest w stanie
    zarobic a nie czy zarabia. A skoro ma mozliwosci zarobikowe powinna juz
    takze sie finansowo fokladac by rozlozyc to rownomiernie pomiedzy siebie
    a meza. (we wczesniejszych latach maz pokrywa calosc wydatkow na dziecko
    co rekompensuje opieke nad nim, ktorej wtedy rzeczywiscie duzo wymaga)

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: