  • 61. Data: 2013-01-20 16:00:24
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Nostradamus" <l...@w...pl> wrote in message
    news:50fbc53c$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jedyny świadek zapamiętał numery rejestracyjne samochodu sprawcy, ale nie mógł
    > widzieć twarzy kierowcy gdyż samochód widział od tyłu jak się oddala.
    > Właściciel cytuje twój post i mówi, że nie musi wiedzieć kto kierował. Ty, po
    > pogrzebie dziecka dowiadujesz się, że sprawa zostaje umorzona. Według ciebie
    > tak miałoby to wyglądać w "udolnym" państwie? Masz jakieś inne propozycje?

    pieprzysz - niby grzywnza za niewskazanie odegra w tej sprawie kluczowa role?

  • 62. Data: 2013-01-20 16:11:11
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-20 15:21, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Nie stękaj tylko napisz gdzie i w jaki sposób "wprowadzam w błąd" i za
    > co mam przepraszać??
    > Z główką wszystko w porządku?

    Żeby daleko nie szukać to w przedostatnim swoim poście, to co
    zacytowałeś to nie był atak personalny. Czyli wprowadzanie w błąd
    mamy już ustalone, teraz kwestia kiedy za to przeprosisz ?

    Co do główki to mam wrażenie że z twoją chyba nie do końca
    w porządku. Może zacznij się leczyć.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2013-01-20 16:17:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-20 15:51, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Troche tak, ale nie oczekuj, ze inni obywatele z checia beda placic za
    > biurokratyczny balagan, ktory bedzie musial dochodzic, czy cwaniakiem
    > jestes ty, twoj brat, czy oboje z was.

    I tu się zgadzam. Polikwidować większość fotoradarów, zwolnić
    umundurowanych nierobów obsługujących te fotoradary a zaoszczędzone
    pieniądze przeznaczyć na remont dróg i budowę autostrad.

    Tylko jedno mnie martwi. Jak geniusze z dochodzeniówki też sobie
    zamażą że rodziny czy przyjaciele mają wydać winnego prawdziwego
    przestępstwa bo im też nie będzie się chciało przemęczać a
    oczywiście argumentem będzie niepłacenie za biurokratyczny bałagan.

    ==============

    W państwie prawa to podejrzanemu trzeba jego przestępstwo czy
    wykroczenie udowodnić a nie zastraszać czy terroryzować jego rodzinę
    czy znajomych aby go wydali. No chyba że uznamy państwo i
    jego przedstawicieli za bandytów nie ograniczonych żadnymi przepisami.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2013-01-20 16:57:01
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

> [...]

    zacytowałeś to nie był atak personalny. Czyli wprowadzanie w błąd
    mamy już ustalone, teraz kwestia kiedy za to przeprosisz ?

    Wprowadzeniem w błąd nazywasz stwierdzenie, że wyroki nakazowe za
    niewskazanie zapadają ?
    Wiesz ile zapadło takich wyroków w RP w 2012 roku? Jesteś idiotą?

  • 65. Data: 2013-01-20 16:57:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.01.2013 12:19, maruda pisze:

    > Skoro policja bez trudu namierza twórcę "antykomora", to równie łatwo

    Tylko że namierzenie właściciela strony jest z reguły łatwiejsze niż
    namierzenie właściciela domu.

    > znajdzie sprawcę zabójstwa. Wystarczy przesłuchać właściciela co robił z
    > kluczykami i kto mu je oddał (czy nie oddał) itd.

    "Nie mam obowiązku tego wiedzieć - i co mi pan zrobi?"

    [ciach]

    > P.S. - Zauważ, że pędząc rowerem 40km/g, ważąc 100kg też można kogoś
    > (nie tylko dziecko) zabić. Rowery jeszcze nie mają tablic
    > rejestracyjnych. Masz w związku z tym jakieś propozycje?

    Ile znasz takich przypadków, hmm?

    To znaczy takiej kolizji rowerzysty z pieszym po której rowerzysta jest
    w stanie szybko się oddalić bez pozostawiania roweru ani innych śladów
    (np. własnej krwi)..

  • 66. Data: 2013-01-20 17:08:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-20 16:57, Użytkownik Nostradamus napisał:

> [...]
    > niewskazanie zapadają ?
    > Wiesz ile zapadło takich wyroków w RP w 2012 roku? Jesteś idiotą?

    Ty jesteś idiotą lub analfabetą funkcjonalnym. Za wprowadzanie przez
    ciebie innych w błąd w błąd podałem twoje insynuacje że tekst "sędziowie
    przeważnie mają w tej sprawie inne zdanie niż policja czy ty" jest
    atakiem personalnym. Potrafisz zrozumieć to co czytasz ?

    Pozdrawiam

  • 67. Data: 2013-01-20 21:07:17
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    >Ja jestem idiotą lub analfabetą funkcjonalnym.

    To, to wiem. Co więcej?

  • 68. Data: 2013-01-20 21:16:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 20.01.2013 11:21, Nostradamus pisze:
> [...]
    > kierował. Ty, po pogrzebie dziecka dowiadujesz się, że sprawa zostaje
    > umorzona. Według ciebie tak miałoby to wyglądać w "udolnym" państwie?

    Właściciel nie musi postu cytować. NP. mąż nie musi w Polsce obwiniać
    zony, odmawia zeznań i do widzenia.

  • 69. Data: 2013-01-20 21:18:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-20 21:07, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > To, to wiem. Co więcej?

    Zmieniając cytat który przypomnę w oryginale wyglądał tak:
    "Ty jesteś idiotą lub analfabetą funkcjonalnym." tylko
    potwierdzasz że faktycznie nim jesteś.

    Pozdrawiam

  • 70. Data: 2013-01-20 21:19:02
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Właściciel nie musi postu cytować. NP. mąż nie musi w Polsce obwiniać zony,
    >odmawia zeznań i do widzenia.

    To spróbuj to zastosować w życiu, bidoku umysłowy.