  • 21. Data: 2014-11-16 20:21:57
    Temat: Re: [Marsz] Niedorzecznik się nie wykazał.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5468dbc2$0$2860$65785112@news.neostrada.pl...
    > Przecież piszę, że nie bardzo. Czemu akurat Ty się nie masz tłumaczyć?

    Nie, no tłumaczyć się, to w ogóle nie mam zamiaru. Ale chciałbym
    ewentualnie zająć stanowisko :-) Napisz, co Twoim zdaniem było przejawem
    złej woli.

  • 22. Data: 2014-11-16 20:34:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >W dniu 16.11.2014 o 15:02, Robert Tomasik pisze:
    > /../
    >
    > Nie podobno tylko nie było. Na początku była Straż Marszu i baner.
    > Istnieją telefony itp w tym kraju. Komórki.
    > Chodzi o to, żeby przed banerem szedł kordon zabezpieczający przed
    > atakiem od przodu. Żeby Policja nie starała się zatrzymać tej Straży
    > Marszu po drodze do Warszawy. Etc etc.
    >
    > Powiedzmy sobie szczerze - kontrola po drodze może być, ale co kilka
    > kilometrów kolejne kontrole przewlekane to już jest nadużycie
    > funkcjonariuszy.

    To złożyć stosowne zawiadomienie, i niech to ktoś zbada. Bo inaczej, to
    takie rzucanie gównem - zawsze się coś przylepi, ale nie wiadomo do końca,
    jak to jest.

    > A skąd wiesz, że nie dowodził? W sensie planował?

    Tak podejrzewam na podstawie tego, że:
    1) Wiem, jaki jest zakres obowiązków i dobór negocjatorów;
    2) Mało mądrze mówi, jak na osobę, która wie o co chodzi.

  • 23. Data: 2014-11-16 22:04:19
    Od: z <...@...pl>

    > Nie.nie ma zakazu noszenia szalików legii.

    Nie chce mi się dalej tego czytać ani oglądać jutuba.
    _Zobaczyłem funkcjonariusza w szaliku._
    To jest albo ponadprzeciętna głupota albo celowe działanie.
    Wybierajcie sobie co jest gorsze.

    Dalsze komentarze są bezsensowne.
    I to wszystko za nasze podatki. Żałość

  • 24. Data: 2014-11-16 22:33:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie chce mi się dalej tego czytać ani oglądać jutuba.
    > _Zobaczyłem funkcjonariusza w szaliku._

    Czyli osoba obserwująca tę osobą rozpoznała go jako funkcjonaiusza? Czyż to
    nie dziwne? To on był zamaskowany,m czy nie. Jak był zamaskowany, to na ile
    wiarygodna jest ta relacja?

    > To jest albo ponadprzeciętna głupota albo celowe działanie.
    > Wybierajcie sobie co jest gorsze.
    >
    > Dalsze komentarze są bezsensowne.
    > I to wszystko za nasze podatki. Żałość

    No właśnie. Dlatego ja do tych komentarzy podchodzę z bardzo dużą rezerwą.
    Zawsze najpierw oceniam, na ile w ogóle są wiarygodne.

  • 25. Data: 2014-11-16 22:47:14
    Od: z <...@...pl>

    > Czyli osoba obserwująca tę osobą rozpoznała go jako funkcjonaiusza? Czyż
    > to nie dziwne? To on był zamaskowany,m czy nie. Jak był zamaskowany, to
    > na ile wiarygodna jest ta relacja?

    Tak samo wiarygodna jak to że uczestnicy marszu atakowali policję.

    Żałosne tłumaczenia

  • 26. Data: 2014-11-16 23:18:53
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

    "Smok Eustachy" <s...@w...pl> wrote in message
    > Policja zatrzymywała losowo wybranych ludzi i na podstawie niemania
    > powodów pakowała do autobusów.

    normalka: https://www.youtube.com/watch?v=kRi1TjyJTvE

    "Po meczu w Radomiu. Policja postanawia wlepić mandaty za przeklinanie
    wszystkim obecnym na sektorze gości. Nie ma znaczenia czy przeklinałeś
    czy nie. Przyjmiesz - 100 zł mandatu. Nie przyjmiesz - sprawa idzie
    do sądu."

    Gdzieś mi się obiło, że za ... udział w zbiegowisku :-)

  • 27. Data: 2014-11-17 00:32:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tak samo wiarygodna jak to że uczestnicy marszu atakowali policję.
    > Żałosne tłumaczenia

    Ale to trzeba będzie udowodnić i tyle.

  • 28. Data: 2014-11-17 02:53:23
    Temat: Re: [Marsz] Niedorzecznik si? nie wykaza?.
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-17 00:32, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale to trzeba będzie udowodnić i tyle.

    Obejrzyj świadka:
    http://www.youtube.com/watch?v=NWkAfYevxtI