  • 1. Data: 2014-11-13 08:58:09
    Temat: Art 36 ustawy o post. egz w adminstracyjnym
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jako przedsiębiorca dostałem pismo z jakiegoś urzędu z żądaniem
    ujawnienia danych osobowych pracownika (pytają o nr rach. bankowego,
    wygląda na to, że się zadłużył). Urząd powołuje się na art 36 jak w
    tytule. Czy brak odpowiedzi na takie żądanie jest penalizowany?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2014-11-13 09:05:53
    Temat: Re: Art 36 ustawy o post. egz w adminstracyjnym
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-13 08:58, Marek pisze:
> [...]
    > wygląda na to, że się zadłużył). Urząd powołuje się na art 36 jak w
    > tytule. Czy brak odpowiedzi na takie żądanie jest penalizowany?

    Daj skan pisma.

    --
    Liwiusz