  • 1. Data: 2014-11-12 20:47:47
    Temat: 12 listopada dzie? roboczy, punkt odbioru Inpost zamkni?ty
    Od: My <a...@a...com>

    Dzien roboczy sroda 12 listopada. Punkt odbioru Inpost wedlug
    informacji na awizie oraz drzwiach powinien byc czynny dluzej tj do
    godziny 18-tej, czyli jedyny dzien kiedy moge odebrac korespondencje
    sadowa. Dobiegam do drzwi, pani zamyka mi je przed nosem. Jest jeszcze
    kwadrans do godziny 18-tej. Stukam, pukam, pani gmera w papierach nie
    podnoszac wzroku. Dzwonie, nie odbiera. Wychodzi blokuje drzwi,
    ochrona. Nie udaje sie odebrac.

    W poniedzialek nie udalo sie uzyskac dostepu do akt sprawy, w srode
    odebrac korespondencji sadowej. Co jeszcze wydarzy sie do konca
    tygodnia ???

  • 2. Data: 2014-11-12 20:48:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 20:47, My pisze:
> [...]
    >
    > W poniedzialek nie udalo sie uzyskac dostepu do akt sprawy, w srode
    > odebrac korespondencji sadowej. Co jeszcze wydarzy sie do konca

    Nikogo tu nie obchodzą twoje marne prowokacje.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-11-12 21:11:03
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 20:48, Liwiusz wrote:

    > Nikogo tu nie obchodza twoje marne prowokacje.

    Dlaczego sadzisz, ze to prowokacja ? Bo Tobie nie przytrafilo sie ? A
    mnie sie przytrafilo. Musisz koniecznie tego samego doswiadczyc ?

  • 4. Data: 2014-11-12 21:51:38
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-11-12 21:11, My pisze:

    > Dlaczego sadzisz, ze to prowokacja ? Bo Tobie nie przytrafilo sie ? A
    > mnie sie przytrafilo. Musisz koniecznie tego samego doswiadczyc ?

    Inteligentni ludzie nie zaliczają takich problemów bo potrafią się
    zorganizować i wiedząc że jest długi weekend dzwonią np. do sądu i
    pytają czy pracuje w poniedziałek. Ty najwyraźniej jednak zaliczasz się
    do idiotów, czego najlepszym dowodem sa twoje wypociny w następnym
    wykreowanym przez ciebie pieniackim wątku.
    Teraz zapraszam do KF bo nie czerpię przyjemności z czytania postów
    pisanych przez barany

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2014-11-12 22:07:22
    Od: My <a...@a...com>

    On 12 Nov 2014 21:51, Sonn wrote:

    > Inteligentni ludzie nie zaliczaja takich problemów

    Jakich ? Chyba nie zauwazyles, ze pojawil sie drugi pokrewny problem.
    Bynajmniej nie specjalnie wykreowany przeze mnie tylko po prostu
    polazlem odebrac korespondencje.

    > bo potrafia sie
    > zorganizowac i wiedzac ze jest dlugi weekend dzwonia np. do sadu i
    > pytaja czy pracuje w poniedzialek.

    I co mi to da w temacie zrobienia odpisu ? Napisalem, mam wlasnie ten
    dzien na to a nie inne. Specjalnie sie o to nie staralem tylko jak
    wiekszosc ludzi w moim wieku zarabiam na zycie w pewnych godzinach i
    nie moge zajmowac sie wtedy czyms innym. Sie akurat trafilo, ze w ten
    jeden dzien mialem wolne a tu w ten jeden dzien wlasnie odmówiono mi
    mojego prawa. Gdybym zrobil sobie wolne np. w srode tez mogloby sie
    tak okazac. Podobnie gdybym poszedl odebrac korespondencje rano mogloby
    sie okazac zamkniete. Gdyby oczywiscie przyjac, ze to ktos inny
    decyduje o tym kiedy ja moge z prawa korzystac. Moja teza brzmi wiec,
    ze to jednak ja majac prawo powinienem decydowac czy z niego skorzystac
    czy nie i czy z tego czy z innego.

    > Ty najwyrazniej jednak zaliczasz sie
    > do idiotów,

    Zacznij o umiejetnosci czytania ze zrozumieniem

    > czego najlepszym dowodem sa twoje wypociny w nastepnym
    > wykreowanym przez ciebie pieniackim watku.

    Fakty nie pasuja ?

    > Teraz zapraszam do KF bo nie czerpie przyjemnosci z czytania postów
    > pisanych przez barany

    A sp..j w podskokach. Ani nic madrego tutaj nie napisales ani nie byles
    zabawny by ktokolwiek sie Toba przejal. Uwierz, nikt nie cieszy sie
    tym, ze tutaj wpisujesz bo to moralne szczyny sa. Mnie by bylo przykro
    Gdyby ktos mógl mi zgodnie z prawda tak napisac, ale Tobie raczej nie
    robi to róznicy co widac na kazdym kroku.

  • 6. Data: 2014-11-13 23:50:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 12 Nov 2014, My wrote:

> [...]
    > kwadrans do godziny 18-tej. Stukam, pukam, pani gmera w papierach nie
    > podnoszac wzroku. Dzwonie, nie odbiera. Wychodzi blokuje drzwi,

    ...no i tu jest pat.
    W zupełności się zgadzam.
    Właściwe pytanie brzmi: "jakie są konsekwencje takiego postępowania
    prywatnej firmy swiadczącej urzędową usługę publiczną".
    A, żebym nie zapomniał: "i dla kogo" (te konsekwencje).

    Bo że "praktyka praktyczna" jest taka, że pracodawca zapomniał
    iż po zakończeniu obsługiwania kli... petentów (w tym przypadku!)
    trzeba jeszcze jakieś kwitki porozliczać, możemy podejrzewać,
    ale faktu odpowiedzialności pracownika za takie zamknięcie
    to nie powinno umniejszać (podobnie kierowca nie może się
    tłumaczyć "jechałem 120/50 bo szef kazał szybko pojechać").
    A przepisu... pewnie nie ma.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2014-11-14 18:49:36
    Od: My <a...@a...com>

    On 13 Nov 2014 23:50, Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...no i tu jest pat.
    > W zupelnosci sie zgadzam.
    > Wlasciwe pytanie brzmi: "jakie sa konsekwencje takiego postepowania
    > prywatnej firmy swiadczacej urzedowa usluge publiczna".

    Co za róznica czy firma prywatna czy nie prywatna ? W poniedzialek
    zastalem zamkniety sad i w jedyny dostepny mi dzien nie moglem sobie
    odpisu akt zrobic.

    > A, zebym nie zapomnial: "i dla kogo" (te konsekwencje).
    >
    > Bo ze "praktyka praktyczna" jest taka, ze pracodawca zapomnial
    > iz po zakonczeniu obslugiwania kli... petentów (w tym przypadku!)
    > trzeba jeszcze jakies kwitki porozliczac, mozemy podejrzewac,
    > ale faktu odpowiedzialnosci pracownika za takie zamkniecie
    > to nie powinno umniejszac (podobnie kierowca nie moze sie
    > tlumaczyc "jechalem 120/50 bo szef kazal szybko pojechac").
    > A przepisu... pewnie nie ma.

    A za niedostarczanie powtórnego awiza ma odpowiadac listonosz ?

  • 8. Data: 2014-11-15 10:14:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Nov 2014, My wrote:

    > Co za róznica czy firma prywatna czy nie prywatna ? W poniedzialek
    > zastalem zamkniety sad

    Onże sąd nie miał kartki "dziś czynne do 18", lecz kartkę
    "dziś nieczynne", prawdaż?
    No to taka różnica.

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2014-11-16 17:09:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości grup
    .

    On Fri, 14 Nov 2014, My wrote:

    > Co za róznica czy firma prywatna czy nie prywatna ? W poniedzialek
    > zastalem zamkniety sad

    Onże sąd nie miał kartki "dziś czynne do 18", lecz kartkę
    "dziś nieczynne", prawdaż?

    Nieprawdaż. Sąd był po prostu zamknięty. Może i gdzieś na witrynie np czy
    wewnątrz była informacja o tym, że akurat tego dnia jest zamknięty ale
    generalnie to jest informacja, że jest czynny w takie dni robocze. Tak samo
    tutaj była informacja, że punkt jest czynny w środy do 18-tej a informacja o
    tym, że jest czynny krócej w głowie pracownicy albo gdzieś indziej.

    No to taka różnica.

    Tak, że nie ma różnicy nie tylko z punktu widzenia tych firm ani tym
    bardziej mojej.