  • 11. Data: 2014-11-16 03:53:31
    Temat: Re: [Marsz] Niedorzecznik się nie wykazał.
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-11-15 01:09, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Powd zatrzymania podaje się po zatrzymaniu, a nie w trakcie.

    > Nie.nie ma zakazu noszenia szalików legii.

    > Nie, ja nic nie bedęudowadniał. Ty udowodnij, że rzucają, skoro chcesz na
    > tej podstawie coś udowodnić.

    zQMQtSpt3CUa8YJjipuVw

    Owsiak powiedział, że policji na tym zgromadzeniu nie powinno w ogóle
    być, to by nie doszło do takiej sytuacji.
    Też tak myślę, bo to był marsz pokoju, więc po co ta policja?

    --
    animka

  • 12. Data: 2014-11-16 12:39:54
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 15.11.2014 o 08:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że losowo i bez żadnych dowodów?

    Na podstawie stosownych materiałów filmowych.,

  • 13. Data: 2014-11-16 12:52:42
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /..../

    > Co widzisz?

    Przejawy złej woli.

  • 14. Data: 2014-11-16 12:54:34
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 16.11.2014 o 12:52, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 15.11.2014 o 01:09, Robert Tomasik pisze:
    > /..../

    > Przejawy złej woli.

    W sensie m. i. takim:

    http://www.tvp.info/17612511/policyjny-negocjator-dz
    ialania-policji-to-albo-powazny-blad-albo-celowe-zan
    iechanie

  • 15. Data: 2014-11-16 13:01:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.11.2014 o 12:39, Smok Eustachy pisze:

    > Na podstawie stosownych materiałów filmowych.,

    Których?

    Bo to że momencie zatrzymania delikwent idzie niby spokojnie nie
    oznacza, że wcześniej nie rozrabiał i nie ma na to dowodów.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 16. Data: 2014-11-16 14:54:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Owsiak powiedział, że policji na tym zgromadzeniu nie powinno w ogóle
    > być, to by nie doszło do takiej sytuacji.

    Nie jestem przekonany,czy Owsiak jest autorytetem w tych sparwach akurat.

    > Też tak myślę, bo to był marsz pokoju, więc po co ta policja?

    To był marsz pokoju, tylko niestety nie wszyscy uczestnicy o tym pamiętali.

  • 17. Data: 2014-11-16 14:54:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >W dniu 15.11.2014 o 01:09, Robert Tomasik pisze:
    > /..../
    > Przejawy złej woli.

    I ja mam z taką wypowiedzią jakoś polemizować?

  • 18. Data: 2014-11-16 15:02:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W sensie m. i. takim:
    >
    > http://www.tvp.info/17612511/policyjny-negocjator-dz
    ialania-policji-to-albo-powazny-blad-albo-celowe-zan
    iechanie

    Poczytaj dokładnie ten artykuł, a zobaczysz, że on nawet sam w sobie jest
    niespójny. Gość najpierw pisze: "przed marszem powinna iść grupa
    policjantów. Wtedy mogliby tych bandytów zepchnąć, odizolować i zatrzymać "
    z czego można wnioskować, że policjantów przed czołem nie było. A kilka
    linijek dalej" (...) zatrzymano czoło marszu (...)", to kto ich zatrzymał,
    skoro tam podobno nie było policjantów?

    A odnosząc się do całej wypowiedzi, to proponuję, by autor poszedł raz
    dowodzić, a potem byśmy zobaczyli.

  • 19. Data: 2014-11-16 18:15:45
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > I ja mam z taką wypowiedzią jakoś polemizować?

    Przecież piszę, że nie bardzo. Czemu akurat Ty się nie masz tłumaczyć?

  • 20. Data: 2014-11-16 18:22:02
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /../
> [...]
    > było. A kilka linijek dalej" (...) zatrzymano czoło marszu (...)", to
    > kto ich zatrzymał, skoro tam podobno nie było policjantów?

    Nie podobno tylko nie było. Na początku była Straż Marszu i baner.
    Istnieją telefony itp w tym kraju. Komórki.
    Chodzi o to, żeby przed banerem szedł kordon zabezpieczający przed
    atakiem od przodu. Żeby Policja nie starała się zatrzymać tej Straży
    Marszu po drodze do Warszawy. Etc etc.

    Powiedzmy sobie szczerze - kontrola po drodze może być, ale co kilka
    kilometrów kolejne kontrole przewlekane to już jest nadużycie
    funkcjonariuszy.

    > A odnosząc się do całej wypowiedzi, to proponuję, by autor poszedł raz
    > dowodzić, a potem byśmy zobaczyli.

    A skąd wiesz, że nie dowodził? W sensie planował?