  • 11. Data: 2006-03-07 15:23:42
    Temat: Re: Mandat za jazde samochodem podczas rozmowy przez komorke...
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > ROTFL :D
    > Aż dziwne, że nikt jak do tej pory nie zauważył śmieszności tego
    > sformułowania :)

    ej, godzinę przed Tobą to zauważyłem. Sprawdź posta z 15:11

  • 12. Data: 2006-03-07 16:28:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 7 Mar 2006 16:23:42 +0100, Michał napisał(a):

    > ej, godzinę przed Tobą to zauważyłem. Sprawdź posta z 15:11

    Fakt, nie ściągnęły się wszystkie posty z grupy i nie widziałem Twojego :>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2006-03-07 18:04:50
    Od: "barakuda" <b...@o...pl>

    Użytkownik <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Mam problem poniewaz dostalem mandat za jazde samochodem podczas
    > rozmowy przez komorke... Czy da sie jakos od tego odwolac ? Anulować
    > gdzies ? Zapłacić mniej ? Co mam zrobić ? CZy moze pogodzic sie z
    > faktem złapania przez smerfy i zapłacić ?
    > Pozdrawiam.

    "Mandat za jazde samochodem podczas rozmowy przez komorke..."

    już za to co napisałeś powinni ci zabrać prawo jazdy - u ciebie podstawową
    czynnościa jest rozmowa przez komórkę , a może powino być kierowanie
    samochodem ? co ty .......

    barakuda

  • 14. Data: 2006-03-07 18:20:39
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. Dostałeś mandat za rozmowę przez komórkę podczas jazdy samochodem.

    A wiec jednak byt okresla swiadomosc ;-)

    sz.

  • 15. Data: 2006-03-07 19:26:50
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Michał napisał(a):
    > Nie. Dostałeś mandat za rozmowę przez komórkę podczas jazdy samochodem.

    Cholera wie, jak gadal ze dwie godziny a jechal tylko pol... :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 16. Data: 2006-03-07 22:50:32
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:440d9135$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Zapłacić i nigdy więcej nie gadać przed telefon podczas jazdy.
    W ustawie jest użyte sformułowanie:
    "zabrania się:
    1) korzystania podczas jazdy z telefonu wymagającego trzymania słuchawki
    lub mikrofonu w ręku;"
    Stąd tak bym się kolokwialnie czepił:
    - samo trzymanie telefonu (nawet przy uchu) nie jest równoznaczne z
    korzystaniem; korzystanie trzeba udowodnić,
    - telefony komórkowe bywają często bardzo małe, spokojnie kryją się
    całkowicie w dłoni; można być zatrzymanym za trzymanie dłoni przy uchu ;)
    - na rynku zabawek jest masa zabawek przypominających wyglądem telefon
    komórkowy, ale przecież nie będących nimi; trzymanie zabawki przy uchu może
    być przyczyną zatrzymania.
    Powyższe nasunęło mi się w kontekście gdzieś przeczytanego artykułu o
    działaniach "dowcipasów" celowo prowadzących samochód w sposób sugerujący,
    że jadą na bani (a byli całkowicie trzeźwi), a zatrzymani przez gliny
    odmawiali (tu słusznie) poddania się badaniu alkomatem. Wtedy byli odwożeni
    na badanie krwi, a samochód na lawetę i na parking. Po czym okazywało się,
    że są trzeźwi do obrzydliwości, a działania policji były niczym nie
    uzasadnione, toteż nie ponosili kosztów postępowania (głównie lawetowania i
    pobytu na prakingu), za to ponosiła je policja.

    Jotte

  • 17. Data: 2006-03-08 01:32:02
    Od: <y...@o...pl>

    czlowiek zdenerwowany pisze szybko a wy sie czepiacie...
    wyjebane jak to napisalem, wazne ze napisalem to tak ze jest to zrozumiale
    wielcy kurwa polonisci sie znalezli

  • 18. Data: 2006-03-08 08:15:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 8 Mar 2006 02:32:02 +0100,
    <y...@o...pl> <y...@o...pl> screamed:
    > czlowiek zdenerwowany pisze szybko a wy sie czepiacie...
    > wyjebane jak to napisalem, wazne ze napisalem to tak ze jest to zrozumiale
    > wielcy kurwa polonisci sie znalezli

    Nie - nie wielcy. Normalni. To Ty jesteś analfabetą wstecznym.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:220B ]
    [ 09:15:11 user up 10909 days, 21:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If Murphy's law can go wrong, it will.

  • 19. Data: 2006-03-08 13:58:49
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

> [...]
    > przez komorke... Czy da sie jakos od tego odwolac ? Anulować gdzies ?
    > Zapłacić mniej ? Co mam zrobić ? CZy moze pogodzic sie z faktem złapania

    jezeli przyjales mandat to potwierdziles przyznanie sie do winy.

    pzdr
    piotrek

  • 20. Data: 2006-03-08 14:46:09
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Mam problem poniewaz dostalem mandat za jazde samochodem podczas rozmowy
    > przez komorke...

    Chyba odwrotnie? ;-)))

    Czy da sie jakos od tego odwolac ?

    K.... następny... Powinienes dostać 500 to byś się nauczył może....