  • 1. Data: 2004-04-13 20:21:23
    Temat: Mandat
    Od: "C W" <c...@o...pl>

    Witam serdecznie! Proszę o radę. Miałam niewielką kolizję (stłuczkę) moim
    Fiatem126p. Panowie w mundurkach poczęstowali mnie mandatem 300 zł!! Jako
    biedną studentkę nie stać mnie na taki wydatek, bo to prawie 1/3wartości
    mojego wozu i to przed naprawą. Czy jest jakaś możliwość by ten mandat był
    niższy lub ...umożony. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-04-13 20:47:11
    Temat: Re: Mandat
    Od: Wiesław Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    C W wrote:
> [...]
    > prawie 1/3wartości mojego wozu i to przed naprawą. Czy jest jakaś
    > możliwość by ten mandat był niższy lub ...umożony. Pozdrawiam.
    Jak na studentkę to warto by było starać się o _umorzenie_ egzaminu z języka
    ojczystego ;-)

    WL

  • 3. Data: 2004-04-13 20:58:58
    Od: "mithos" <mithos@op[NoSPAM].pl>

> [...]
    > mojego wozu i to przed naprawą. Czy jest jakaś możliwość by ten mandat był

    Nie przyjac mandatu. Isc do sadu grodzkiego. Przekonac sedziego co do swoich
    racji.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos@op[NOSPAM].pl

  • 4. Data: 2004-04-13 22:39:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "C W" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    teraz, to już raczej nie. Mandat przyjęty staje się prawomocny. Można by
    ewentualnie jakieś zarzuty merytoryczne pod jego adresem wysuwać, że
    bezprawnie nałożony, albo co. Ale zarzut co do wysokości raczej nie
    wchodzi w rachubę.

  • 5. Data: 2004-04-14 06:35:29
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "C W" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    jak juz inni napisali, raczej marne szanse na obnizenie mandatu, ale jest
    inny sposob ;)

    nie plac, jak masz nie fart, to za jakies pol roku przyjdzie ci powiastka z
    us ze masz mandat do zaplacenia i ze potraca ci to z pit czy dochodow jesli
    masz, jesli nie zarabiasz, to nie wiem jak rozwiaza ta sprwe, musial by sie
    ktos inny wypowiedziec, moze beda probowac scigac twoich rodzicow, ale nie o
    to chodzi ;)

    przez te przynajmniej pol roku mozesz sobie odkladac po 50 zlotych do
    pudeleczka i uzbierac te 300, za 7 miesiac 50 na koszty "operacyjne" bo
    wiecej niz 350 nie bedziesz musiala zaplacic, chyba jest niecale 7 od 100
    oplat manipulacyjnych czy jak one sie tam nazywaja, czyli pewnie do
    zaplacenia bedziesz miala okolo 321 pln czy jakos tak