  • 1. Data: 2010-07-07 12:29:01
    Temat: MSDNAA
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    Mam Windowsa z MSDNAA. Czy w razie kontroli muszę przedstawiać jakieś
    licencje (konto z uczelni już mi wygasło)? Wypaliłem płytę na dvd, i z
    napisanym pisakiem serialem nie wygląda ona zbyt legalnie.

  • 2. Data: 2010-07-07 12:35:34
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-07-2010 14:29, kapsi pisze:
    > Mam Windowsa z MSDNAA. Czy w razie kontroli muszę przedstawiać jakieś
    > licencje (konto z uczelni już mi wygasło)? Wypaliłem płytę na dvd, i z
    > napisanym pisakiem serialem nie wygląda ona zbyt legalnie.

    Zanim się rozpęta piekło, spytam.

    Jakiej kontroli?????

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-07-07 12:37:14
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "kapsi" <a...@d...fg> napisał w wiadomości
    > Mam Windowsa z MSDNAA.
    1. Licencje MSDN dotyczą tylko okresu subskrybcji.
    2. Dodatkowo w licencji są ograniczenia funkcjonalne.
    pzdr
    olo

  • 4. Data: 2010-07-07 13:35:27
    Od: Piotr Ratajczak <r...@g...com>

    On 7 Lip, 14:37, "olo" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > 1. Licencje MSDN dotyczą tylko okresu subskrybcji.
    > 2. Dodatkowo w licencji są ograniczenia funkcjonalne.

    Licencja z MSDN_AA_ pozwala na korzystanie z oprogramowanie również po
    zakończeniu studiów. Problem tu dotyczy "szybkiego" wykazania
    legalności.

  • 5. Data: 2010-07-07 13:43:12
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    On Wed, 07 Jul 2010 14:35:34 +0200, Maddy wrote:

    > Zanim się rozpęta piekło, spytam.
    >
    > Jakiej kontroli?????

    Np. jakiś nalot na akademik.

  • 6. Data: 2010-07-07 13:51:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Ratajczak wrote:
> [...]
    >
    > Licencja z MSDN_AA_ pozwala na korzystanie z oprogramowanie również po
    > zakończeniu studiów. Problem tu dotyczy "szybkiego" wykazania

    szybko sie nie da.
    trzeba bedzie przez uczelnie wykazywac, ze sie ma prawo do korzystania z
    tego programu.
    ja bym sie nie przejmował.
    policja na miejscu i tak niczego nie sprawdza tylko zwija komputery tak
    jak ma "w prikazie".

  • 7. Data: 2010-07-07 13:52:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kapsi wrote:
    > Mam Windowsa z MSDNAA. Czy w razie kontroli muszę przedstawiać jakieś
    > licencje (konto z uczelni już mi wygasło)? Wypaliłem płytę na dvd, i z
    > napisanym pisakiem serialem nie wygląda ona zbyt legalnie.

    Zapytali na uczelni, czy maja cos co mogliby ci dac.
    Chocby ksero ich umowy/licencji z microsoftem.

  • 8. Data: 2010-07-07 14:14:35
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-07-2010 15:43, kapsi pisze:

    > Np. jakiś nalot na akademik.

    Cytuję

    "konto z uczelni już mi wygasło"

    Student (może doktoranta?), mieszka w akademiku, to jakie konto z
    uczelni mu wygasło?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-07-07 15:11:03
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    On Wed, 07 Jul 2010 16:14:35 +0200, Maddy wrote:

    > Cytuję
    >
    > "konto z uczelni już mi wygasło"
    >
    > Student (może doktoranta?), mieszka w akademiku, to jakie konto z
    > uczelni mu wygasło?

    Nie mogę się już zalogować, podejrzewam, że konta były np. do końca
    semestru. Studentem jeszcze jestem.

  • 10. Data: 2010-07-07 15:17:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 07-07-2010 17:11, kapsi pisze:

    > Nie mogę się już zalogować, podejrzewam, że konta były np. do końca
    > semestru. Studentem jeszcze jestem.

    To może wyjaśnij to z uczelnią?
    Wyglądało jakbyś się na drugi koniec polski już wyniósł, a Tobie się nie
    chce spacerku zrobić do źródła wiedzy.
    Skoro wam tam policja co chwila robi kipisz to chyba warto ruszyć pupę
    sprzed komputera?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813