  • 1. Data: 2010-07-07 14:25:31
    Temat: Re: Loteria w Orange - prawnik potrzebny
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 6 Lip, 17:09, "." <q...@q...pl> wrote:
    > Czy jakiś prawnik już się zainteresował loterią BMW w Orange?
    >
    > Jaka jest szansa na odzyskanie pieniędzy?

    Powiedz dokladnie o co chodzi. Ja tutaj czytam ten topik, to za glowe
    sie lapie. Jaka sciema? Jakie wyludzanie? Trzecia edycja loterii, i
    nikt z zadnego urzedu sie jeszce nie przyczepil. Jezeli sie wyslalo
    sms i nei wygralo - to trudno, pech. Czytaj regulamin i bedziesz
    wiedzial co i jak.
    Jezeli denerwuja Cie po prostu smsy reklamujace loterie, to je wylacz
    w BOK.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-07-07 14:27:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2010-07-07 14:27:52
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jurek Jurek pisze:
    > Powiedz dokladnie o co chodzi. Ja tutaj czytam ten topik, to za glowe
    > sie lapie. Jaka sciema? Jakie wyludzanie? Trzecia edycja loterii, i
    > nikt z zadnego urzedu sie jeszce nie przyczepil. [..]

    Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!

    I nikt się nie przyczepi, wszyscy są przecież tak czy inaczej przekupieni :)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 4. Data: 2010-07-07 14:31:42
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 7 Lip, 16:27, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!
    >
    > I nikt si nie przyczepi, wszyscy s przecie tak czy inaczej przekupieni :)
    >
    > pozdrawiam
    > Arek
    >
    > --www.arnoldbuzdygan.com

    Nie wiem. Moim zdaniem jak sie przyjrzec zasadom na jakich to dziala,
    to oni ich nie przekraczaja. Przeciez jacys ludzie wygrywaja te
    samochody? Prawda?

  • 5. Data: 2010-07-07 15:28:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurek Jurek" <t...@g...com> napisał
    >Powiedz dokladnie o co chodzi. Ja tutaj czytam ten topik, to za
    >glowe
    >sie lapie. Jaka sciema? Jakie wyludzanie?

    Masz telefon w Orange ? Ja nie masz to sobie kup startera, zglos
    darmowe losy i zobaczysz co dalej bedzie :-)
    Zobaczymy co po tygodniu napiszesz :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-07-07 16:13:41
    Od: "." <q...@q...pl>

    Po 3 wcześniejszych SMSach w dniu dzisiejszym:

    SMS z 8080 ok. 20 minut temu
    Witaj! Za doladowanie dostajesz 250 losow w Loterii Orange!
    Pamietaj kazde doladowanieto to dodatkowe darmowe losy i
    wieksza szansa na wygranie BMW!

    SMS z 7400 ok 13 minut temu
    Tu Komisja Nagród Orange. Akt wlasnosci samochodu BMW
    juz jest do oddania. Wyslij BMW na 7400 (4,88 zł), bo chcemy
    jak najszybciej poznac dzisiejszego zwyciezce!

    Kluczyki miały być już dzisiaj o 12.16, o ile wyślę SMS w ciągu
    1 godziny. A pomimo niewysłania ....

    I co Wy na to?

  • 7. Data: 2010-07-07 16:27:34
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    . pisze:
> [...]
    > jak najszybciej poznac dzisiejszego zwyciezce!
    >
    > Kluczyki miały być już dzisiaj o 12.16, o ile wyślę SMS w ciągu

    A widziałeś taką reklamę jakiegoś OFE, gdzie dwoje młodych emerytów
    siedzi sobie na leżaczkach, nad basenem, gdzieś pod palmami i czyta
    gazety... ?
    I co Ty na to?

    Był już taki proces, gdzie ktoś domagał się dosłownie tego, co napisane
    było w reklamie. I niestety (polski, oczywiście) sąd to oddalił, bo
    "treści reklam nie należy traktować dosłownie" (Albo jakoś tak, ale nie
    było w tym stwierdzenia, że "reklama nie jest ofertą handlową".)

    "Prawo" mamy takie, jakich mamy posłów, a sądy - takie, jakich prawników.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 8. Data: 2010-07-08 13:53:27
    Od: "Chris" <chris94@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    W artykule
    n.googlegroups.com,
    niejaki(a): Jurek Jurek z adresu <t...@g...com> napisał(a):

    > Czytaj regulamin i bedziesz
    > wiedzial co i jak.

    A skąd przeciętny użytkownik komórki ma wiedzieć o istnieniu jakiegokolwiek
    regulaminu?
    W SMS-owym spamie nic na temat Regulaminu nie ma!

    > Jezeli denerwuja Cie po prostu smsy reklamujace loterie, to je wylacz
    > w BOK.

    Chyba żartujesz!
    Ja wyłączałem już kilkakrotnie: na stronie WWW, przez BOK, a nawet na
    piśmie.
    Spam jak przychodził, tak dalej przychodzi!

    --
    Krzysztof

  • 9. Data: 2010-07-08 14:10:59
    Od: "Chris" <chris94@WYTNIJ_TOpoczta.fm>

    W artykule
    .googlegroups.com,
    niejaki(a): Jurek Jurek z adresu <t...@g...com> napisal(a):

    > Przeciez jacys ludzie wygrywaja te
    > samochody? Prawda?

    A gdzie to mozna sprawdzic, czy ktos faktycznie wygrywa, a jesli nawet
    wygrywa, to kto?