  • 1. Data: 2010-07-06 22:01:37
    Temat: Oznakowanie CE na wyroby używane stare
    Od: Pseudo <s...@o...pl>

    Witam.
    Kupilem na aukcji w USA. kilka elektronarzedzi.
    Uzywane bez braku potwierdzenia czy sa sprawne. Sa na inne napiecie 110V
    itd.
    Maja mi posłuzyc na czesci zamienne do modyfikacji ich na własny uzytek.

    Niestety przesylka utknela w urzedzie celnym gdyz zadaja odemnie
    przedstawienia deklaracji zgodnosci CE.

    Czy w takiej sytuacji nie ma wyjatkow prawnych , ktore pozwalaja mi
    kupowac co chce i gdzie chce ?
    Nie rozumiem czy ja w koncu kupujac je dla siebie i na wlasny uzytek
    wprowadzam je do obrotu czy wprowadzam do uzytku ? I tak czy inaczej
    musze przedstawic owa deklaracje.
    Jestem w kropce

    Jak moge wyjasnic sprawe w urzedzie celnym najlepiej popierajac jakimis
    paragrafami.
    Pozdrawiam z gory dziekuje za wszelkie info linki do stron itp.