  • 1. Data: 2008-01-28 11:39:54
    Temat: MM i Eurosport
    Od: MS <m...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie w związku z faktem, iż Multimedia Polska wycofuje z oferty
    programowej kanał Eurosport zastępuje go kanałem TVP Sport, czy taka
    zmiana jest zmianą regulaminu świadczenia usług i czy może doprowadzić
    do rozwiązania umowy?

    --m--

  • 2. Data: 2008-01-28 15:50:54
    Temat: Re: MM i Eurosport
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

> [...]
    > programowej kanał Eurosport zastępuje go kanałem TVP Sport, czy taka
    > zmiana jest zmianą regulaminu świadczenia usług i czy może doprowadzić do

    Nie, nie może. Poczytaj umowę, jest standardowa na całą Polskę. Tam jest
    zapisz że zmiana oferty programowej nie stanowi zmiany umowy :-), co moim
    zdaniem (także jako operatora) jest przegięciem.