  • 1. Data: 2008-01-27 22:23:48
    Temat: Uciążliwy współwłaściciel
    Od: "Adam" <a...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    mieszkam w jednym domu z bratem,ja z rodziną na parterze,on z rodziną - ma
    przysposobiony mieszkalnie strych. W roku ubiegłym robił sobie oddzielną
    łazienkę,przy kuciu ściany do niezabezpieczonego pionu wodnego wpadł
    gruz /słyszałem na dole,jak leciał/ i było tego sporo,bo trzeba było wzywać
    fachowców...
    Oczywiście się nie przyznał...i ja z ojcem ponieśliśmy koszty. Teraz
    sytuacja się powtarza - robił na górze przeróbki instalacji,nie wiem co do
    rury wpadło,dość,że spod wanny - jak on na górze pierze,lub się kąpie -
    wypływa mi w łazience szambo...Łazienka zalana do połowy :(
    Mam małe dziecko /5 lat/ i boję się że może się to żle skończyć.Oczywiście
    on się nie przyznaje /nas nie było wtedy w domu/,i nawet się śmiał,że on
    tego czuł nie będzie...

    Prośby,by ograniczył zużycie wody nic nie dają :(
    Co z tym zrobić ? To wspólna nieruchomość,a ja nie mam obecnie pieniędzy na
    następne odpychanie kanalizacji...Może sanepid?
    Proszę o radę.

  • 2. Data: 2008-01-27 22:36:57
    Temat: Re: Uciążliwy współwłaściciel
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Pro?by,by ograniczył zużycie wody nic nie daj? :(
    > Co z tym zrobić ? To wspólna nieruchomo?ć,a ja nie mam obecnie pieniędzy na
    > następne odpychanie kanalizacji...Może sanepid?
    > Proszę o radę.

    Wywierć wyżej w rurze otwór o srednicy 5 mm i zapchaj odpływ pianką
    montażową ... jak mu wypłynie w mieszkaniu to sie rozesmiejesz i spytasz
    czy cos smierdzi.

    Brat ? No pieknie ...

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 3. Data: 2008-01-28 02:01:58
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    KsZZysiek wrote:

    > Wywierć wyżej w rurze otwór o srednicy 5 mm i zapchaj odpływ pianką
    > montażową ... jak mu wypłynie w mieszkaniu to sie rozesmiejesz i spytasz
    > czy cos smierdzi.

    Dobre, ale z drugiej strony, grawitacji nie oszukasz. Ta woda w końcu i
    tak zacznie lecieć przedpiścy na głowę, przez sufit.

    --

    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2008-01-28 07:32:41
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Adam" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,

    Paweł i Gaweł w jednym stali domu? :-)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i