  • 1. Data: 2002-03-13 19:32:15
    Temat: Liceum
    Od: "Jakub Krajniak (Neo)" <n...@w...pl>

    Cze
    Jestem w 3 klasie gimnazjum i wpadłem na genialny pomysł składanie papierów
    do kilku liceów jednocześnie (nigdy nie wiadomo jak pójdzie w maju), na
    pomysł wpadłem już we wrześniu. Teraz patrze na oferty liceów, ich strony i
    po moim pomyśle. Większość liceów pisze, że wymagają oryginalnych
    dokumentów.
    Mam pytanko do was prawników, czy jest to zgodne z prawem? Czy np.
    świadectwo potwierdzone przez notariusza/dyrektora szkoły/Urząd Miasta
    jest w świetle prawa dokumentem orginalnym (nie wiem czy to tak się
    nazywa)? Moja mama jak składała dokumenty na studia podyplomowe to wysłała
    kserokopie dyplomu ukończenia studiów potwierdzoną przez chyba Urząd
    miasta, i to wystarczyło.

    Pozdrawiam
    Neo
    --
    ----------[ Jakub Krajniak vel. Neo ]--------------------
    e-mail: n...@w...pl SMS: +48600870769

  • 2. Data: 2002-03-15 19:20:07
    Temat: Re: Liceum
    Od: a...@w...pl (Damian)

    Proponuję złosić zgubienie świadectwa.
    Szkoła wystawi ci nowe . Czasami dyrektor wymaga pokazania ogłoszenia w
    gazecie o zaginięciu świadectwa więc wcześniej daj takie ogłoszenie.