  • 1. Data: 2002-03-13 20:54:25
    Temat: Czy zlamie warunki umowy ?
    Od: "MikeXex" <M...@w...pl>

    Witam

    Pracuje w Jednej firmie ktora sprzedaje miedzy innymi swoj produkt
    w podpisanej umowie mam zastrzezone ze od momentu zwolnienia z
    tej firmy nie moge tego produktu sprzedawac przez rok
    pytanie :
    Jesli zatrudni mnie inna firma ktora miedzy innymi sprzedaje rowniez produkt
    firmy w kturej pracowalem i ja zostane przydzielony do tej sprzedazy - czy
    zlamie zawarta umowe (pisemna) z pierwsza firma ?

    ps. w umowie mam napisane iz nie moge tego sprzedawac ja "jako ja"
    tak nie wiem czy to sie tyczy rowniez po zatrudnieniu w obcej firmie
    i sprzedawania wkocu ich towaru lecz tej marki - jak to jest ?

    --
    pozdrawiam
    MikeXex