    From: "Jakub Krajniak (Neo)" <n...@w...pl>
    Subject: Liceum
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 13 Mar 2002 20:32:15 +0100

    Cze
    Jestem w 3 klasie gimnazjum i wpadłem na genialny pomysł składanie papierów
    do kilku liceów jednocześnie (nigdy nie wiadomo jak pójdzie w maju), na
    pomysł wpadłem już we wrześniu. Teraz patrze na oferty liceów, ich strony i
    po moim pomyśle. Większość liceów pisze, że wymagają oryginalnych
    dokumentów.
    Mam pytanko do was prawników, czy jest to zgodne z prawem? Czy np.
    świadectwo potwierdzone przez notariusza/dyrektora szkoły/Urząd Miasta
    jest w świetle prawa dokumentem orginalnym (nie wiem czy to tak się
    nazywa)? Moja mama jak składała dokumenty na studia podyplomowe to wysłała
    kserokopie dyplomu ukończenia studiów potwierdzoną przez chyba Urząd
    miasta, i to wystarczyło.

    Pozdrawiam
    Neo
    --