  • 1. Data: 2002-03-13 19:10:58
    Temat: kryminalista
    Od: vneb <v...@l...com.pl>

    Witam i zwracam sie z prosba o rozwiazanie mojego problemu:
    kryminalista jest ten kto w czyims mniemaniu zlamal prawo karne ale nie
    zostalo mu to przez sad udowodnione i nie dostal wyroku skazujacego czy
    tez jest to czlowiek ktory dostal taki wyrok za popelniony czyn/czyny?
    Ew. jesli zaden z powyzszych to kto?

    pozdr.
    marcin vneb kucharzyk

    --
    _ ______ ___ / /_
    |___/_/ /_/\___/_.___/ [wytnij -NOSPAM z adresu piszac do mnie]

  • 2. Data: 2002-03-14 13:54:40
    Temat: Re: kryminalista
    Od: Stowarzyszenie Twórców Internetowych <b...@s...org.pl>

    Dnia 2002-03-13 20:10, Użytkownik vneb napisał:
> [...]
    > zostalo mu to przez sad udowodnione i nie dostal wyroku skazujacego czy
    > tez jest to czlowiek ktory dostal taki wyrok za popelniony czyn/czyny?

    Patrz do słownika.

    *kryminalista*
    1. osoba, która popełniła przestępstwo; zbrodniarz, przestępca.
    2. znawca prawa kryminalnego.

    Arek