    From: Rentier <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Leniwy pracownik- lekki offtop (Zwolnienia lekarskie prawe i lewe)
    Date: Wed, 16 Jul 2008 21:32:39 +0100

    > Facet, zachowaj odrobinę logiki. Napisałem - _proszę_ ,
    Napisałeś też g***o więc chyba dobrze rozszyfrowałem słowo i przesłanie.
    Ja wprawdzie nie prosiłem, tylko próbowałem skierować dyskusje na tor wyznaczony
    przez
    Wątkotwórczynię, Reakcja twoja była daleko mocniejsza od mojej.Ale z gruntu jest to
    to samo.

    niczego nie
    > określam. Pisząc tu zgadzam się na dowolne oceny zamieszczanych przeze
    > mnie treści, nawet wówczas jeśli jakiś bałwan konfabuluje. Taki
    > dobrowolny układ i jest on IMO dobry. Nie znamy się, choć byc może
    > mijaliśmy sie na ulicy itp. I tak pozostanie.
    > Bywam (nie ja jeden) przez co głupszych prostaczków zaczepiany ad
    > personam (czy raczej ad nickam?) - i wiem, że tak się stać może, pisząc
    > akceptuję to zjawisko. To jest uopólniając cena za to, że możemy się
    > swobodnie komunikować i mieć natychmiastowy dostęp do 5% wartościowych
    > informacji w 95% śmiecia.
    W zasadzie sie zgadzam:-)

    > Dziecinnyś.
    Miło mi:-)

    > Chciałem ci po prostu wytłumaczyć.
    > Nie chcesz - nie ma sprawy.
    Wytłumaczyć - nie.Przedstawić swoją wizję- owszem.

    > Dzięki.
    Ufff, wątek powoli wygasa. I dobrze bo poszło gdzieś w buraki;-)

    R.