  • 1. Data: 2006-07-07 11:28:21
    Temat: Leki zza granicy.
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Witam,

    Ostatnio natrafiłem na coś w rodzaju e-apteki, która znajdowała się gdzieś w
    Europie. Można tam kupić wszystko - bardzo prefesjonalnie zrobiona strona i
    apteka działająca na większą skalę. Zastanowił mnie fak, iż nie trzeba
    żadnej recepty, aby kupić takie rzeczy jak np. sterydy. Nie wiem jak w
    innych krajach, ale u nas raczej trzeba mieć recepte na tak silne środki. I
    tu pojawia się pytanie. Co sie dzieje, jak zamówi się kupe koksu, czy innych
    leków, sklep wyśle i co dalej? Czy paczki są gdzieś sprawdane? Co grozi za
    probe przesłania takich rzeczy?

    Pozdrawiam.

    M.