  • 1. Data: 2006-07-07 08:54:44
    Temat: zasiłek rodzinny
    Od: adaa <a...@8...pl>

    Rozliczałam się z mężem w tym roku osobno,bo odszedł do innej. W tej
    chwili nie chce dac mi zaświadczenia z urzędu skarbowego , które jest
    potrzebne do rodzinnego. czy moją jedyną drogą jest tylko
    sąd?Zaznaczam,że nie mamy rozwodu bo mnie na to nie stac,a on dlaczego
    tego nie załatwia trudno powiedziec,więc w dalszym ciągu jesteśmy
    małżeństwem,a ja nic nie mogę zrobi w tej kwesti.Trochę byłoby dziwne to
    prawo żeby taki mąż mógł robic co chce, akobieta wtej sytuacji nie może
    nic zrobic.Nadmieniam że pozew rozwodowy kosztyje 600zł a ja nie mam
    tyle kasy.poroszę o odpowiedż

  • 2. Data: 2006-07-07 12:43:24
    Temat: Re: zasiłek rodzinny
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "adaa" <a...@8...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawo żeby taki mąż mógł robic co chce, akobieta wtej sytuacji nie może
    > nic zrobic.Nadmieniam że pozew rozwodowy kosztyje 600zł a ja nie mam
    Nie wiem jak gdzie indziej, ale w Słupsku wypełnia sie gotowy druk z danymi
    męża i żony i jest 1 podpis / podpisuje np. żona/. Nie ważne czy razem, czy
    osobno rozliczali się. Odebrać z US nie ma problemu żona zaświadczeń obojga
    małżonków.