  • 11. Data: 2009-05-04 11:54:35
    Temat: Re: LINK 4 wyludza???
    Od: " " <2...@g...SKASUJ-TO.pl>

    PiotrekS <p...@g...com> napisał(a):

    > Mysle ze balagan i zachlannosc. O LINK 4 niestety nie slyszalem duzo
    > dobrych opinii....

    ale nie za bardzo was rozumiem, przeciez to sa ich pieniadze. Jesli ktos nie
    wypowiedzial umowy to oni caly czas ubezpieczali taka osobe, ponosili ryzyko i
    placili pieniadze, teraz kiedy juz 2 rata nie wplenela maja prawo sie
    dowiedziec czemu tak jest nie? ciekawy jestem czy w waszych firmach puscili
    byscie kogos kto nie oplacil skladki? darowalisbyscie komus 1280 zl bo ja nie.....

  • 12. Data: 2009-05-04 11:58:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    2...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > byscie kogos kto nie oplacil skladki? darowalisbyscie komus 1280 zl bo ja nie.....

    Sprzedawca samochodu nie ma obowiązku wypowiadać umowy.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-05-04 11:59:43
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Sprzedawca samochodu nie ma obowiązku wypowiadać umowy.

    Swoją drogą to dziwne - wygląda na to, że umowa OC jest zawarta z ...
    samochodem. :)

    --
    spp

  • 14. Data: 2009-05-04 12:06:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > Swoją drogą to dziwne - wygląda na to, że umowa OC jest zawarta z ...
    > samochodem. :)

    To nie dziwne. Umowa OC jest przypisana do właściciela samochodu.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2009-05-04 19:16:49
    Od: "yiu" <w...@l...pl>

    Użytkownik <2...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > ale nie za bardzo was rozumiem, przeciez to sa ich pieniadze.

    nie

    > Jesli ktos nie
    > wypowiedzial umowy to oni caly czas ubezpieczali taka osobe,

    nie

    > ponosili ryzyko

    nie

    > i placili pieniadze

    ???
    mozesz rozwinac?

    > teraz kiedy juz 2 rata nie wplenela maja prawo sie
    > dowiedziec czemu tak jest nie?

    nie :)

  • 16. Data: 2009-05-05 08:14:24
    Od: " " <2...@g...SKASUJ-TO.pl>

    yiu <w...@l...pl> napisał(a):

    > nie

    > nie

    > nie

    > ???
    > mozesz rozwinac?

    > nie :)

    Postaw sie w ich sytuacji, przyjechal gosciu ubezpieczyc samochod, podpisal
    umowe, zgodnie z ustawa kazdy musi miec OC, wiec taka umowa ulega
    przedluzeniu...oni w tym czasie zabezpieczaja szkody na tym samochodzie,
    ponosza koszty zwiazane z obsluga, pensje dla pracownikow itd....to nie ich
    wina ze ten czlowiek o tym zapomnial wykupil gdzies indziej i jego to nie
    obchodzi....z umow trzeba sie wywiazywac, jak sie cos podpisalo....jesli Ty
    potrafisz pisac cos wiecej niz tylko nie....to dobrze byloby poznac tez twoje
    zdanie na ten temat :)

  • 17. Data: 2009-05-05 08:18:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    2...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

> [...]
    > potrafisz pisac cos wiecej niz tylko nie....to dobrze byloby poznac tez twoje

    Za te "ryzyka", które rzekomo LINK4 ponosi powinien zapłacić nowy
    właściciel samochodu. Więc już się tak nie martw o stan finansów
    ubezpieczyciela, który ubezpiecza samochód jako drugi, czyli odpowiada
    co najwyżej za połowę szkody.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-05-05 09:38:28
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 04 May 2009 13:58:19 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Sprzedawca samochodu nie ma obowiązku wypowiadać umowy.

    Mało powiedziane, że nie ma obowiązku. Powiedzieć trzeba więcej - nie ma
    PRAWA wypowiedzieć umowy :)

  • 19. Data: 2009-05-06 10:21:40
    Od: " " <2...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > właściciel samochodu. Więc już się tak nie martw o stan finansów
    > ubezpieczyciela, który ubezpiecza samochód jako drugi, czyli odpowiada

    albo mi sie wydaje abo delikatnie odchodzimy od tematu....ja tylko pisze swoje
    zdanie.Wedlug mnie Link4 ma prawo domagac sie tych pieniedzy i tyle.

  • 20. Data: 2009-05-07 06:04:55
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik 2...@g...SKASUJ-TO.pl napisał:

    > albo mi sie wydaje abo delikatnie odchodzimy od tematu....ja tylko pisze swoje
    > zdanie.Wedlug mnie Link4 ma prawo domagac sie tych pieniedzy i tyle.

    Ale to już problem nowego właściciela.

    Tapatik