  • 1. Data: 2009-04-30 17:23:27
    Temat: Mandat - jak się dowiedzieć o numer konta?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Jakiś czas temu dostałem mandat - słuszny, chcę go zapłacić. Niestety nie mam
    druczku z numerem konta - albo nie dostałem albo zgubiłem. Mam tylko sam
    mandat. W jaki sposób można znaleźć numer konta, tytuł wpłaty itd.?

    --
    http://www.gophi.pl/

  • 2. Data: 2009-04-30 21:10:54
    Temat: Re: Mandat - jak się dowiedzieć o numer konta?
    Od: "bartekk" <k...@g...com>

    "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> wrote in message
    > Jakiś czas temu dostałem mandat - słuszny, chcę go zapłacić. Niestety nie mam
    > druczku z numerem konta - albo nie dostałem albo zgubiłem. Mam tylko sam
    > mandat. W jaki sposób można znaleźć numer konta, tytuł wpłaty itd.?

    Od SM czy Policji?
    Jesli to w-wa to:
    http://archiwum.bip.mazowieckie.pl/news.php?id=1586

  • 3. Data: 2009-05-01 05:21:19
    Od: news-gazeta <n...@g...pl>

    Adam Wysocki pisze:
    > Jakiś czas temu dostałem mandat - słuszny, chcę go zapłacić. Niestety nie mam
    > druczku z numerem konta - albo nie dostałem albo zgubiłem. Mam tylko sam
    > mandat. W jaki sposób można znaleźć numer konta, tytuł wpłaty itd.?

    poczekaj na urzednika skarbowego, oplata to okolo 14zl... okres
    realizacji to od 3 miesiecy do 1.5 roku. Sprawdzone wielokrotnie.

    Pozdrawiam - Darek.