  • 1. Data: 2009-05-01 17:28:31
    Temat: LINK 4 wyludza???
    Od: PiotrekS <p...@g...com>

    Szybko do rzeczy:

    Tlo:
    w latach 2006-2007 mialem wykupione ubezpiecznie u LINK 4. Sprzedalem
    samochod. Nowy samochod to nowy ubezpieczyciel. Dokumeny z LINK 4
    zaginely w boju i nie jestem wstanie sobie przypomniec czy skladalem
    wypowiedzenie ubezpieczenia. Zalozmy ze nie zlozylem.

    Problem:
    Zadzwonil do mnie pare dni temu windykator twieredzac ze wisze LINK 4
    sume 1280 zl za automatyczne przedluzenie ubezpieczenia. Przez te
    prawie trzy lata LINK 4 ani slowem nie pisnol ze mi cos przedluzyl, za
    mam cos doplacic, ze dalej mnie ubezpieczaja.

    Pytanie:
    dosc proste... co dalej??? Czy mam mozliwosc jakos prawna sprawe
    odkrecic? Czy warta w takiej sytuacji isc do sadu z LINK 4?

    Z gory wdzieczny za pomoc.

    Klient LINK 4 z poczuciem oszukania i mocnego wkurzenia

  • 2. Data: 2009-05-01 18:28:49
    Temat: Re: LINK 4 wyludza???
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 1 May 2009 10:28:31 -0700 (PDT), PiotrekS napisał(a):

    > dosc proste... co dalej??? Czy mam mozliwosc jakos prawna sprawe
    > odkrecic? Czy warta w takiej sytuacji isc do sadu z LINK 4?

    Po co do sądu? Ubezpieczenie OC automatycznie sie przedłuża i masz
    obowiązek płacić. Jeżeli gość któremu sprzedałeś samochód nie korzystał z
    Twojego ubezpieczenia tylko zawarł nowe OC, to w Link4 nawet nie wiedzą o
    tym, że zbyłeś auto. Zresztą zdaje sie, że nie ma to większego znaczenia.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-05-01 18:46:19
    Od: spp <s...@o...pl>

    scream pisze:

    >Jeżeli gość któremu sprzedałeś samochód nie korzystał z
    > Twojego ubezpieczenia tylko zawarł nowe OC, to w Link4 nawet nie wiedzą o
    > tym, że zbyłeś auto. Zresztą zdaje sie, że nie ma to większego znaczenia.

    A jeżeli korzystał przez kilka dni a potem zawarł w innym TU nie
    powiadamiając Link4?

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-05-01 19:29:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    scream pisze:

> [...]
    > tym, że zbyłeś auto. Zresztą zdaje sie, że nie ma to większego znaczenia.

    Nie musi płacić. Skoro sprzedał samochód, to prawa i obowiązki z
    ubezpieczenia przeszły na nowego właściciela. Jeśli zatem umowa była
    dalej przedłużana, to prawa i obowiązki z tej umowy ma nowy nabywca
    samochodu. Trzeba tylko poinformować LINK4 o danych nowego nabywcy,
    niemniej jednak kilkuletnia zwłoka w tej informacji nie oznacza, że
    płacić ma poprzedni nabywca.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-05-01 19:30:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    spp pisze:

    > A jeżeli korzystał przez kilka dni a potem zawarł w innym TU nie
    > powiadamiając Link4?

    Bez względu na to, czy korzystał, czy nie, jeśli nowy nabywca nie
    wypowiedział umowy, to musi płacić. Natomiast nie musi płacić osoba,
    która sprzedała samochód.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-05-01 19:31:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    PiotrekS pisze:

    > Pytanie:
    > dosc proste... co dalej??? Czy mam mozliwosc jakos prawna sprawe
    > odkrecic? Czy warta w takiej sytuacji isc do sadu z LINK 4?

    Poinformować, przedstawiając umowę, że nastąpiła sprzedaż samochodu.
    Od dnia sprzedaży to na nabywcy ciąży obowiązek wypowiedzenia/płacenia
    za ubezpieczenie.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2009-05-01 19:36:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > A jeżeli korzystał przez kilka dni a potem zawarł w innym TU nie
    > powiadamiając Link4?

    to ma dwa ubezpieczenia.

  • 8. Data: 2009-05-01 19:37:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Poinformować, przedstawiając umowę, że nastąpiła sprzedaż samochodu.
    > Od dnia sprzedaży to na nabywcy ciąży obowiązek wypowiedzenia/płacenia
    > za ubezpieczenie.

    Dokładnie.

  • 9. Data: 2009-05-02 09:36:11
    Od: "Alek" <a...@o...pl>

    Uzytkownik "PiotrekS" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    o.googlegroups.com...
    > Szybko do rzeczy:

    Heh, to widze, ze nie Ty jeden. Najwyrazniej taka praktyka panuje w tej
    firmie.
    Akurat ja mam wypowiedzenie i potwierdzenie przeslania faksu do nich. :)
    3 razy dziady dzwonily i sie upomnialy... Tez wlasnie po jakims takim
    okresie czasu rzedu 2-3 lata...

    Takze albo maja wielki balagan... albo na glupa próbuja wyrwac kase...

    Pozdrawiam,
    Alek

  • 10. Data: 2009-05-03 13:02:33
    Od: PiotrekS <p...@g...com>

    Mysle ze balagan i zachlannosc. O LINK 4 niestety nie slyszalem duzo
    dobrych opinii....