  • 21. Data: 2009-05-07 12:01:43
    Temat: Re: LINK 4 wyludza???
    Od: " " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tapatik <t...@b...adresu> napisał(a):

    > Ale to już problem nowego właściciela.

    zgadza sie, tak samo zgadzam sie z 2granat, trzeba bylo pamietac.....

  • 22. Data: 2009-05-07 12:03:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    l...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > zgadza sie, tak samo zgadzam sie z 2granat, trzeba bylo pamietac.....

    O czym pamiętać?

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2009-05-08 13:08:18
    Od: " " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > oj

    > O czym pamiętać?

    o tym zeby wypowiadac polisy i pamietac o tym.......

  • 24. Data: 2009-05-08 17:55:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    l...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > o tym zeby wypowiadac polisy i pamietac o tym.......

    Ale to nie autor wątku - sprzedawca - ma wypowiedzieć. I o tym też
    należy pamiętać. A LINK4 domaga się zapłaty od Bogu Ducha winnego
    sprzedawcy.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2009-05-08 18:29:02
    Od: spp <s...@o...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Ale to nie autor wątku - sprzedawca - ma wypowiedzieć. I o tym też
    > należy pamiętać. A LINK4 domaga się zapłaty od Bogu Ducha winnego
    > sprzedawcy.

    A był uprzejmy powiadomić ubezpieczyciela o zmianie właściciela pojazdu?
    Jeżeli tego nie dokonał po sprzedaży musi się teraz trochę pomęczyć
    choćby pisząc odpowiednie wyjaśnienie. :)

    --
    spp