  • 1. Data: 2004-07-26 13:56:56
    Temat: Kupno dzialki rolnej a DG!
    Od: "ralf78" <r...@p...onet.pl>

    Witam szanowna grupe!

    Mam wielki problem. Jestem mieszkancem malej miejscowosci, prowadze DG od
    roku ale musze zmienic lokum poniewaz moj dotychczasowy wynajmujacy zmienia
    plany...:(

    Rozgladam sie za jakas dzialka na moja dzialalnosc, chcialbym wybudowac na
    niej jakas hale i produkowac, zatrudniac pracownikow, placic
    podatki...itd,itd :)
    Niestety w mojej miescinie trudno znalezc dzialke z przeznaczeniem
    inwestycyjnym.
    Dzialek rolnych jest mnostwo. I co tu teraz zrobic...
    W gminie, w wydziale urbanistyki, twierdza ze w wyniku zmiany ustawy nie
    obowiazuja juz zadne plany,itd...Nie wiem co to znaczy bo ja nie z tej
    branzy...
    Ale niewazne. Podobno nie mam szans na uzyskanie pozwolenia na budowe hali i
    DG na terenie jakiejkolwiek dzialki, a juz rolnej w ogole jezeli nie ma w
    jednym ciagu, chyba praktycznie graniczacej innej dzialalnosci uslugowej...
    Jest to kolejny idiotyzm z jakimi wieloma mozna sie spotkac w tym kraju!
    Gdzie ja znajde dzialke o powierzchni 5tys m2, ktora graniczy z inna dzialka
    na ktorej jest dzialalnosc?W moich rejonach jest to niemozliwe, poniewaz
    innych dzialek czy obszarow o takiej powierzchni poza rolnymi nie ma!!!
    A rolne to przeciez na wsiach a na wsiach mozna co najwyzej sasiadowac z
    innym polem albo gospodarstwem rolny...
    Chyba pozostaje zamknac interes...

    Bardzo prosze o jakies porady i z gory dziekuje,

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2004-07-27 12:49:46
    Temat: Odp: Kupno dzialki rolnej a DG!
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    kup działkę obok twojego dotychczasowego wynajmującego

    brett