  • 1. Data: 2004-07-26 10:33:16
    Temat: please pilnie potrzebne info dot. kaucji mieszkaniowej
    Od: m...@p...onet.pl

    drodzy grupowicze,

    szef poprosił mnie o nastepująca informację:

    czytał o tym ostatnio w którejś z gazet - chodzi o formularz pozwu do sądu
    dot. zwrotu zrewaloryzowanej kaucji za mieszkanie. przejrzałam, niestety
    pobierznie ze względu na brak czasu, archiwa wprost i pulsu biznesu, ale
    niestety, nie udało mi się trafić na ten artykuł :-(

    może ktoś z was ma większą wiedze na ten temat, bo ja niestety utkwiłam w
    martwym punkcie.

    z góry b. dziękuję
    magdalena