  • 1. Data: 2004-07-26 12:55:40
    Temat: praca w iraku
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ostanio w jednym z zakladow pojawil sie motyw pracy w iraku
    prezes firmy ma zamiar wyslac tam pracownikow, czy moze to zrobic skoro jest
    to wyjazd zagranice i nikt nie wyrazil na to zgody? (pracownicy pracuja w
    zakladzie w Polsce)

  • 2. Data: 2004-07-26 14:41:21
    Temat: Re: praca w iraku
    Od: Umyj Cycki <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik zasit napisał:
> [...]
    > to wyjazd zagranice i nikt nie wyrazil na to zgody? (pracownicy pracuja w

    Wydaje mi sie że od każdego pracownika ktorego bedzie chciał wysłać do
    iraku bedzie musial dostac pisemną zgodę
    --
    Tofik

    Otwieram wino ze swoją dziewczyną, chciałbym żeby ten czas nie
    przeminął...