  • 1. Data: 2004-07-26 13:30:29
    Temat: Czy można domniemywać że SLD to organizacja przestępcza?
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Oto co znalazłem: http://www.onet.pl/72c.
    Czy ja też mogę domniemywać?
    Pozdrawiam - Andrzej

  • 2. Data: 2004-07-26 15:12:57
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Witam wszystkich.
    > Oto co znalazłem: http://www.onet.pl/72c.
    > Czy ja też mogę domniemywać?
    > Pozdrawiam - Andrzej

    Organizacja przestępcza ?
    A co powiesz o telewizji państwowej, która wypłaca byle dziennikarzowi
    60000zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) miesięcznie ? I nie jest to
    odosobniony przypadek. Takich osób jest więcej. Ciekaw jestem ile zarabia
    taki Przewodniczący KRRiTV ?
    Dziwne jest to, że w przypadku innych budżetówek (szkolnictwo, lecznictwo
    itp.) trzeba dochodzić się o każdą złotówkę czy 20gr. Zaś tu wydaje się
    lekką ręką na prawo i lewo. A dlaczego ? Bo jest cały kraj "baranów", którzy
    dają się doić, tylko dlatego, że posiadają odbiornik radiowy czy
    telewizyjny.

    --
    Jacek "Plumpi"
    p...@w...pl

  • 3. Data: 2004-07-26 16:12:13
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 26 lip o godzinie 17:12, na pl.soc.prawo, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Bo jest cały kraj "baranów", którzy dają się doić, tylko dlatego, że
    > posiadają odbiornik radiowy czy telewizyjny.

    Notabene który zakupili, z pieniędzy które były wcześniej już opodatkowane,
    a nie otrzymali odbiornika od KRRiTV.
    I tak za chwileczkę opodatkuje się oddychanie, za noszenie gaci może także.

    To całe gó..o jest postawione do góry nogami - nic tylko podatek za
    podatkiem, które idą na nowe samochody bara...ów z ministerstw, gdzie w
    krajach zamożnych jest takie cos nie do pomyślenia by jakiś tam
    samorządowiec miał służbowy samochód z armią kierowców, sekretarek i innych
    obciągaczy ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 4. Data: 2004-07-26 17:20:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich.
    > Oto co znalazłem: http://www.onet.pl/72c.
    > Czy ja też mogę domniemywać?

    Raczej nie. Każda nowa ustawa jest z natury odmienna od obowiązującego prawa
    i nie można uznać, że z tego tytułu narusza to prawo.

  • 5. Data: 2004-07-26 17:22:48
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    A wracając do tematu:
    Czy kombinacja którą próbuje przeforsować ten koleś z sld jest zgodna z
    prawem/konstytucją? Ma jakiekolwiek szanse żeby TK nie wysłał jej do kosza
    jak kilku poprzednich?

    Pzdr

    A.

  • 6. Data: 2004-07-26 17:27:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 26 Jul 2004 15:30:29 +0200, Andrzej naskrobał(a):

    > Witam wszystkich.
    > Oto co znalazłem: http://www.onet.pl/72c.
    > Czy ja też mogę domniemywać?

    a co to ma wspólnego z tą grupą?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-07-26 18:00:26
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > a co to ma wspólnego z tą grupą?

    Jak to co ?
    Podejrzewamy, że obecne prawo jest bezprawne.

  • 8. Data: 2004-07-26 18:23:51
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 26 Jul 2004 20:00:26 +0200, Jacek "Plumpi" naskrobał(a):

    > Jak to co ?
    > Podejrzewamy, że obecne prawo jest bezprawne.

    to podejrzewajcie na pl.soc.atak.marsjanów.pl

  • 9. Data: 2004-07-26 19:16:42
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    > a co to ma wspólnego z tą grupą?

    Witam ponownie.
    Myślałem że ta grupa zajmuje się prawem nawet wtedy gdy jest ono bez sensu...
    A nawiasem mówiąc, tylko na luzie można znieść debilizmy które nas otaczają.
    Pozdrawiam - Andrzej

  • 10. Data: 2004-07-26 19:17:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> niebacznie popelnil

    > to podejrzewajcie na pl.soc.atak.marsjanów.pl
    Ty się nie smiej, wiesz jaki status prawny miałby marsjanin w
    Par/ad/yżu?
    Byłby przedmiotem czy podmiotem?
    Miałby zdolność do czynności prawnych?
    Ty się uspokój i nie wywołuj marsjan z gwiazd -
    nasze prawo tego problemu by nie udźwignęło...

    --
    pozdro
    poreba