  • 21. Data: 2004-04-08 13:08:51
    Temat: Re: Kuchnia na gaz w bloku bez gazu!
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    bluefive wrote:

    > Jeśłi idąc do knajpy zamawiasz kawior za 200 zł a dostajesz kaszanke
    > w tej samej cenie to też przymkniesz na to oko? Ja zapłaciłem za
    > mieszkanie w bloku bez gazu a okazuje się, że jest gaz i to z butli.
    > Po prostu nie akceptuję tego i już. I jesli tylko sie da to postaram
    > się, aby tej butli tam nie było.
    > Życzę Ci mnóstwa paranoicznych sytuacji.

    Czy regulamin porzadkowy wspólnoty zabrania posiadania butli gazowych?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 22. Data: 2004-04-08 13:11:03
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    > Sawa mieszkajacy na 40 babach

    Ale bigamia tudzież posiadanie haremów w Polsce są nielegalne w
    przeciwieństwie do używania butli gazowych w blokach wielorodzinnych. Ach ty
    ogierze.

    Bye
    Rafał

  • 23. Data: 2004-04-08 13:12:12
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

    > czterdziestu bąbach <<<====---- ;-D juz lepiej?? Moge sie mylic jak to sie
    > pisze jestem dyslektykiem do potegi. ;-D
    >
    > Sawa

    Teraz każdy debil może tłumaczyć się dysleksją.

    Rafał

  • 24. Data: 2004-04-08 13:13:10
    Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>

    Użytkownik "bluefive" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > [...] zapłaciłem za mieszkanie w bloku bez gazu[...]

    Ściśle mówiąc, zapłacileś prawdopodobnie za mieszkanie w bloku bez
    instalacji gazowej. To jednak nie to samo co _zakaz_ używania gazu. Jak na
    ironię, IIRC, stosowanie butli jest zabronione w budynkach wyposażonych w
    instalację gazową.

    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek
    KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

  • 25. Data: 2004-04-08 13:13:40
    Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>

> [...]
    > bloku bez gazu a okazuje się, że jest gaz i to z butli. Po prostu nie
    > akceptuję tego i już. I jesli tylko sie da to postaram się, aby tej butli

    Jak ktos slusznie zauwazyl, trzeba bylo sobie zamieszkac na odludziu a nie
    wsrod setek ludzi. Przepisy przepisami, a sasiad i tak zrobi co bedzie
    chcial. Nawet jesli mu nalot urzadza, to dzis moze butli nie miec a jutro i
    tak ja wniesie niepostrzezenie. Poza tym skoro on ma to nalezaloby zalozyc
    ze kilka innych rodzin/osob tez. Proponuje kamery zalozyc w calym budynku.
    Za duze masz wymagania, jesli cie stac na luksus pieniacza to powinno cie
    byc tez stac na dom na wlasnych warunkach.

    m.

  • 26. Data: 2004-04-08 13:16:32
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c53isp$nuk$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy regulamin porzadkowy wspólnoty zabrania posiadania butli gazowych?

    wlasnie tego miedzy innymi musi sie dowiedziec, oprocz tego szuka innych
    przepisow, i powinien je tu otrzymac, a nie durne docinki o paranoi

  • 27. Data: 2004-04-08 13:18:19
    Od: "bluefive" <b...@w...pl>

> [...]
    > ironię, IIRC, stosowanie butli jest zabronione w budynkach wyposażonych w

    Czy pod ten zakaz można podciągnąć instalację doprowadzającą gaz do lokalnej
    kotłowni, która znajduje się w bydynku?

    Pozdr
    Rafał

  • 28. Data: 2004-04-08 13:18:39
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle, że o ile za samo posiadanie takiego granata sąsiad mógłby
    > beknąć, tak korzystania z butli z gazem zdaje się, że nie da się
    > zabronić. Więc z całym szacunkiem dla kolegi bluelife (czy jakoś tak),
    > ale jesli chce definitywnie uciec od gazu i tym podobnych zagrożeń, to
    > chyba jednak pozostanie kupno domku.

    zdaje sie ze trzymanie butli z gazem, kanistra z benzyna w piwnicy jest
    zabronione, moze jakis paragraf na domowe tez sie znajdzie, i tego wlasnie
    on szuka, a nie glupich komentarzy

  • 29. Data: 2004-04-08 13:20:58
    Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>

    > [...] Czy pod ten zakaz można podciągnąć instalację
    > doprowadzającą gaz do lokalnej kotłowni, która znajduje
    > się w bydynku?

    Niestety nie mam zielonego pojęcia, nie wiem nawet, w jakim akcie prawnym
    tego szukać.

    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek
    KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

  • 30. Data: 2004-04-08 13:29:48
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    Użytkownik "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał
    > Przepisy przepisami, a sasiad i tak zrobi co bedzie
    > chcial. Nawet jesli mu nalot urzadza, to dzis moze butli nie miec a jutro
    > tak ja wniesie niepostrzezenie.

    A dlaczego ma wnosić niepostrzeżenie- jeśli już przepisy mogą zabraniać
    używania, nie posiadania. Może z działki przywiózł na zimę?

    Pozdrawiam
    FJ