1. Data: 2004-07-20 09:53:52
Temat:Który z sądów rejonowych dla Warszawa-Włochy
Od:"Apsik" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze,
Który z 4 rejonowych sądów warszawskich jest właściwy do rozpatrzenia
sprawy spadkowej po zmarłej zamieszkałej przy 1-go Sierpnia tj.w gminie
Warszawa-Włochy?
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotów, dla Warszawy-Śródmieście, dla
Warszawy-Praga czy dla m.st.Warszawa?
Pozdrawiam.

2. Data: 2004-07-20 13:18:05
Temat:Re: Który z sądów rejonowych dla Warszawa-Włochy
Od:"Johnson" <j...@a...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Apsik napisał(a):
> [...]
> Warszawa-Włochy?
> Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotów, dla Warszawy-Śródmieście, dla

Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawa.

--
JOHNSON :)