  • 1. Data: 2004-07-20 09:07:29
    Temat: Dziwna przerwa w uprawomocnieniu się wyroku (SP)
    Od: "Hanskie" <h...@s...wp.pl>

    Witam!

    Sprawa dotyczy Sądu pracy. Wygrałem proces z wyrokiem nieprawomocnym. w
    ostatni dzień 1 tygodnia pracodawca złożył wniosek o wydanie wyroku z
    uzasadnieniem. Z tego co się orientuję to Sad ma tydzien na sporządzenie
    uzasadnienia. Dokładnie w dzień w którym Sąd miał już "ostateczny" termin
    sporządzenia uzasadnienia doręczyłem wniosek o uzupełnienie wyroku (chodziło
    o rygor wykonalności i koszty). Dotrzymałem terminu 2 tygodni od ogłoszenia
    wyroku.
    Wiem, że uprawomocnienie zostało zatrzymane do czasu doręczenia Uzasadnienia
    wyroku +2 tygodnie. Prolem jest natomiast w tym że do tej pory ( a minął
    miesiąc) Sąd nie sporządził uzasadnienia a co za tym idzie nie doręczył go
    stronie "przegranej" a co zaś za tym idzie nie wiadomo kiedy wyrok stanie
    sie prawomocny.
    Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Czy powinienem gdzieś coś pisać w
    związku z tym ? Jakąs skargę itp ? Czy w ogóle mi to w czymś pomoże?

    Pozdrawiam
    Hanskie

  • 2. Data: 2004-07-20 09:51:33
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Hanskie napisał(a):
    > Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Czy powinienem gdzieś coś pisać w
    > związku z tym ? Jakąs skargę itp ? Czy w ogóle mi to w czymś pomoże?

    Trzeba wykazać się cierpliwością. A jezli jesteś pewny ostatecznego roztrzygniecia
    egezekwowac
    wyrok w zakresie objetym rygorem natychmiastowej wykonalności.

    --
    JOHNSON :)