  • 11. Data: 2014-04-17 14:52:24
    Temat: Re: Kto zapłaci karę: prezes czy spółdzielnia?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Kurcze mam kilkaset takich śliwek- żywopłot z ałyczy(a ałycza to chyba to
    >samo co mirabelka?)
    >Nie wiedziałem że nie będę mógł go bezkarnie wyciąć;)

    Teraz nawet na kszaki nalezy mieć zgodę i płaci się od powieżhni.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 12. Data: 2014-04-17 15:43:49
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.04.2014 12:08, Kris wrote:
    > Kurcze mam kilkaset takich śliwek- żywopłot z ałyczy(a ałycza to chyba to samo co
    mirabelka?)
    > Nie wiedziałem że nie będę mógł go bezkarnie wyciąć;)

    NAjwyrazniej zywoplot musi zachorowac, uschnac, a potem splonac ;)

    A na koniec przejechac po tym co zostanie walcem :D

  • 13. Data: 2014-04-17 17:43:36
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-17 09:10, Stokrotka pisze:
    > Załużmy, że jest spułdzielnia, z prezesem i radą nadzorczą.
    > Prezes __bez uhwały rady nadzorczej___ wycina 3 mirabelki i kszaki.
    > Opłata według kalkulatora (www.ekowiedza.pl) , za legalne wycięcie śliwy
    > ozdobnej, a taką jest
    > mirabelka,
    > wynosi zależnie od obwodu pnia. Założywszy, że mirabelka była o obwodzie
    > około 70cm, opłata wynosi 12000-15000zł, tj za 3 sztuki 36000 - 45000zł.
    > Opłata za nielegalne wycięcie jest 3 razy większa.
    >
    > Kto zapłaci karę jeśli były wycięte bez zezwolenia: preses osobiście, czy
    > spułdzielnia?

    taki larum o wycinanie drzew a przecież wystarczy użyć rundapa w otwory
    i guzik ci zrobią

  • 14. Data: 2014-04-17 17:49:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Stokrotka wrote:
> [...]
    > 36000 - 45000zł. Opłata za nielegalne wycięcie jest 3 razy większa.
    >
    > Kto zapłaci karę jeśli były wycięte bez zezwolenia: preses osobiście,

    zapłaci stokrotka za złamanie ustawy i języku polskim...

  • 15. Data: 2014-04-17 19:28:07
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > NAjwyrazniej zywoplot musi zachorowac, uschnac, a potem splonac ;)
    > A na koniec przejechac po tym co zostanie walcem :D

    NIe da rady, za niszczenie płaci się tak jak za wycięcie.

  • 16. Data: 2014-04-17 19:28:45
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > taki larum o wycinanie drzew a przecież wystarczy użyć rundapa w otwory
    > i guzik ci zrobią

    Co to jest rundap?

  • 17. Data: 2014-04-17 19:29:52
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > zapłaci stokrotka za złamanie ustawy i języku polskim...

    W dyskusji prywatnej mogę sobie pisać jak mi się podoba.

  • 18. Data: 2014-04-17 21:07:37
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 17.04.2014 19:28, Stokrotka wrote:

    > NIe da rady, za niszczenie płaci się tak jak za wycięcie.

    No chwila, chwila, kto niszczy

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 19. Data: 2014-04-17 21:08:07
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    > Co to jest rundap?

    Taki nawoz do kwiatkow ogrodkowych.

    Sprawdz, wiosna idzie :)

  • 20. Data: 2014-04-17 21:44:34
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-04-17 19:29, Stokrotka pisze:

    > W dyskusji prywatnej mogę sobie pisać jak mi się podoba.

    To nie jest prywatna dyskusja tępa niedojdo życiowa

    --
    Sonn